Wij zijn nu op stal bezig de kleine Dennis in te rijden....
Ikzelf heb hem 'aan de hand' opgevoed.
We zijn nu ongeveer een maand bezig met het berijden van dit kleine monster. Tot nu toe doet hij erg zijn best, alleen begint hij zo langzamerhand een eigen willetje te krijgen! Maar ik zal niet meer kletsen: hier komen de foto's!
Dennis is een nakomeling van Ed King Hill en is nu 3 jaar.
Ik weet dat ik er vaak nogal bagger op zit, maar zoals ik al zei is ie wat eigenwijzer
geworden, waardoor hij ook wat explosiever wordt... Vandaag viel het gelukkig mee. 

Stiekem straal ik wel een beetje als ik op m mag rijden, het is toch wel een beetje mn baby.

Beetje opstandig...

En zn mooie koppie...
Voor de duidelijkheid: we zijn helemaal nog niet bezig om hem aan de teugel te laten lopen, want we doen alles lekker rustig aan. Vaak voel ik toch dat hij het uit zichzelf doet, wat ook blijkt op de foto's
Hij heeft zelf gewoon al zin om aan de teugel te gaan lopen geloof ik! 
Nou... Commentaar is welkom, en brand dus maar los! Hou het aub wel een beetje netjes, het is ook voor mij de eerste keer dat ik een paard inrijd!
Ik kan heel goed met deze mensen, dus vertrouwde ik er ook op dat zij de goede man voor het helpen bij het inrijden zouden vinden. Deze had het al veel vaker gedaan.
Tot nu toe ging het helemaal ok, alleen had hij deze keer graag (het was dus de eerste keer
dat ik er een martingaal om zou doen. Ik ben niet iemand die overal tegenin gaat en vertrouwde dus om zijn oordeel. Ik heb de martingaal heel los gelaten, dit vond de instructeur oké. Waarschijnlijk was dit zijn wens omdat dit de eerste keer helemaal los door de hele bak was, voor de zekerheid.
. Het was dus niet mijn beslissing, maar Dennis vond het niet erg.