Ja, ja, afgelopen vrijdag was het dan zover! Ik ben naar het zuiden afgereisd voor een minibokt meeting met Marijke en haar Minne! Ik was al vroeg vertrokken (acht uur) zodat ik lekker vroeg aanwezig kon zijn. We hadden tussen tien en elf uur afgesproken en ik wou geen tijd verspillen. Helaas heb ik een uur lang aan de kant van de snelweg gestaan met pech, dus liep ik wat vertraging op en kwam pas rond half twaalf aan!
Uiteraard hebben we eerst even koffie zitten leuten en foto's bekeken, maar we hadden elkaar zoveel te vertellen dat we rond twee uur nog maar enkele foto's hadden bekeken. We zijn vertrokken naar Zaltbommel, waar we heerlijk een broodje gegeten
hebben en ook nog bij de lokale ruitersportzaak langs zijn geweest waar ik heel goedkoop weer wat spulletjes voor de gehandicapten op de kop wist te tikken. Dus ikke was weer heel erg blij!
Tegen half zes waren we weer terug, hebben we weer wat foto's bekeken en zijn daarna afgereisd naar Minne. En ik kan je vertellen, Minne is echt een beauty!
We hebben even gereden. Ja, ook ik heb een poging gewaagd, al heb ik sinds januari alleen tijdens de bokteling op een paardje gezeten. Ik kan jullie vertellen dat ik dan ook enorm veel moeite heb met lopen.
Ik heb nog nooit zoveel spierpijn gehad! Auw! Later kwam Henk (Marijke's rots in de branding) ook nog langs en is ook nog even op Minne gestapt. Hoe laat we weer terug waren is mij onbekend, maar het heeft even geduurd! We hebben nog heerlijk chinees gegeten en zijn daarna verder gegaan met foto's doorspitten. Om half één
waren we daarmee klaar en ben ik maar richting huis gegaan. Om kwart voor drie was ik eindelijk in Drachten en kon ik na alle foto's bekeken te hebben (verplicht ritueel) eindelijk mijn bedje in duiken.
Om zeven uur zou namelijk de wekker weer gaan! Ik kan jullie zeggen, deze dag was geweldig. Ik was moe maar voldaan!
Van de bijna honderd foto's heb ik er een paar uitgezocht die ik jullie hier zal laten zien.
Liefs, Sandra.
Hieronder en foto van Minne en zijn vriendinnetje.
[img]../upload/305/minne_en_vriendin.jpg[/img]
Hieronder zie je waarom we waarschijnlijk door Minne zo vriendelijk begroet werden. Het gras is elders namelijk groener!
[img]../upload/305/minne_eten2.jpg[/img]
Hieronder een aantal foto's van Marijke en haar Minne.
[img]../upload/305/marijke_en_minne4.jpg[/img]
[img]../upload/305/marijke_en_minne.jpg[/img]
[img]../upload/305/marijke_en_minne2.jpg[/img]
[img]../upload/305/marijke_en_minne3.jpg[/img]
Hieronder een foto van Minne's oog.
[img]../upload/305/minne_oog.jpg[/img]
Hieronder twee foto's van een mij en Minne.
[img]../upload/305/sandra_en_minne.jpg[/img]
[img]../upload/305/sandra_en_minne2.jpg[/img]
Hieronder een foto van Henk, Minne en ik.
[img]../upload/305/sandra_henk_minne.jpg[/img]
Hieronder een foto van Henk en Minne.
[img]../upload/305/henk_en_minne.jpg[/img]
Hieronder een foto van Marijke, Henk en Minne.
[img]../upload/305/henk_marijke_minne.jpg[/img]
En tot slot een foto van (naar mijn idee) Minne's grootste hobby aller tijden.. Eten!!!!
[img]../upload/305/minne_eten.jpg[/img]