Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
JeSkee schreef:wij hebben ook veel jongen paarden ingereden ..
Je moet gewoon veel buig oefeningen rijden zoals slangen voltes..
en misschien iemand anders er eevven op Gaat ,, met veel ervaring
ik weet niet of jij veel rij ervaring hebt maar misshcien je instrucstice..
nou suc6 ermee
ow ja nog een tip .. niet te veel die moeilijke kant gan rijden .. want dan word ze echt niet losser in haar rug..
en misschien wat lengte buigingen oefennen
suc6

MysticTinker schreef:Vast allemaal arabische hengsten toch?![]()
![]()
Knap hoor, voor n penny
Typische penny
succes bij de dierenarts want daar kom je zeker terecht, durf er om te wennen dat je grote liefde zeker kreupel gaat lopen.
_Lola_ schreef:Ik weet niet wat een losse pesoa tuig fout kan doen aan een jong paard behalve haar leren om haar achter hand er onder te krijgen en haar de aanleuning laten voelen,, welke ze dan gaat opzoeken ipv die rechter buiten kant...
Maar goed.. Ik zet haar aan de longe omdat longeren hoe dan ook goed is voor een jong paard,, en tevens kan ik vanaf de grond zien wat ze doet....
_Lola_ schreef:Ze is nu denk ik 15x bereden.. Ik probeer haar wel stelling vanaf de hoefslag te laten lopen, maar op het moment als ik me binnen been er aan leg en met wat ophoudingen een beetje binnen teugel van de hals haal dan gaat ze meteen van de hoefslag af... Dat is dus het probleem.. Ik krijg haar gewoon niet om mijn binnen been heen...