Medische oorzaak is mogelijk, maar mijn DA heeft ze wel al gecontroleerd maar zijn geen foto's of wat dan ook genomen, zij zag er verder niets aan maarja ik weet het zo niet. Wanneer ze op de weide staat, en ze plooit haar nek naar rechts of links, dan kraakt die, ik weet niet of dit normaal is (aangezien de achterbenen ook soms kunnen kraken en dit niet slecht hoeft te zijn..). Verder loopt ze wel goed aan teugel, maar heeft ze wel zonne-allergie (of hoe noemt het
), ja knikken dus als de zon erg in haar ogen schijnt (maar dit minder naarmate je langer rijdt). Ook heb ik het probleem wanneer ik een cirkel wil rijden, en dus plots op een rechts stuk wat binnenteugel vraag, ze dan opgejaagd afdraaid, en sneller gaat gaan lopen (is dit weglopen over de binnenschouder?).
Zou dit alles een rijtechnisch probleem kunnen zijn? Verkeerd aangeleerd? En hoe zou ik dit kunnen verbeteren?
. Mijn Da denkt dat het niet medisch is, aangezien ze geen pijn heeft (heeft ze onderzocht). Dus ik weet het gewoon niet goed..