Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nouja eerst maar eens een tandarts. Die zou zowieso al komen.
Sonja schreef:Waarom wil je dit paard op wedstrijd uitbrengen? Daar is het toch nog lang niet aan toe?
Bouwien schreef:Ik doe een poging om mijn verzorgpaard uit te brengen op wedstrijd. .....................
Ik wil niet heel graag door die mooie witte hekjes knallen op de wedstrijd..
brendalevita schreef:He bouwien ,ik zei het toch dat ze haken heeft!!
En wat betreft haar achterhand ze kan wel degelijk verzamelen ook in de galop alleen is ze idd stif maar bovenal erg scheef!!
Dat ik haar begon te rijden stonden haar achterbenen in een x ,nu na 2 jaar is ze bijna er van af staat ze met 1 been nog iets naar binnen,misschien is het een optie om haar eens na te laten kijken haar rug los te maken dat zal zeker schelen.
En vooral overgangen op je zit rijden en van haar mond afblijven dan gaat ze juist 10 x harder terwijl ze op je zit ook in de galop best terug kan komen,je mag me nog steeds bellen mutsje had je dit wel kunnen vertellen en heb het je verteld dacht ik!!
Bouwien schreef:Hallo,
verzamelen en versnellen snapt ze nog niet (schakelen) het is of stappen of normaal draven of rengalop

)

)