Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
knolle_krack schreef:Wouwww echt met 1 woord geweldig, wat loopt het paard gigantisch ontspannen.
en echt perfecte verzameling echt mooi om te zien hoe je dit met je paar doet,
GA ZO DOORR!!!!!
khirshanta schreef:Ik denk dat dat komt omdat het miss. eigenlijk te langzaam is voor een paard om echt ontspannen te lopen. Ik denk dat als dit paard een verzameling doet met wat meer tempo, hij meteen wat relaxter loopt. Klopt het trouwens dat hij wat met zijn hoofd schudt?
Wel machtig mooi dat je dit al voor elkaar hebt gekregen! Super!
singasong schreef:knolle_krack schreef:Wouwww echt met 1 woord geweldig, wat loopt het paard gigantisch ontspannen.
en echt perfecte verzameling echt mooi om te zien hoe je dit met je paar doet,
GA ZO DOORR!!!!!
Ik vind het ook heel mooi om te zien en petje af voor dat je dit voor elkaar hebt gekregen maar ik vind het er niet ontspannen uitzien. Het is net alsof het paard zijn rug helemaal vastzet.
andafries schreef:Ik wil graag veel leren dus vraag ik aan jou waaraan jij kunt zien dat dit paard niet ontspannen is en waaraan je kunt zien dat hij zijn rug vasthoudt ???
singasong schreef:andafries schreef:Ik wil graag veel leren dus vraag ik aan jou waaraan jij kunt zien dat dit paard niet ontspannen is en waaraan je kunt zien dat hij zijn rug vasthoudt ???
Precies! Ja en dat is erg moeilijk om uit te leggen, ik zal het proberen.
Ik vind zijn hoofdhouding te hoog om zijn rugspieren te kunnen ontspannen. En de passen die hij maakt erg kort in de galop. Daarom denk ik dus dat hij niet ontspannen is in de rug.
Maar aangezien je aangeeft te willen leren, wil ik je dit toch even meegeven, hij houdt imo idd zijn rug vast, omdat het niet "één geheel" is als het ware.
maar je weet hoe iemand eruit ziet als hij krampachtig loopt toch? Stijf en strak, en dat is de heel overdreven mate waarvan ik denk hoe je paard ook loopt. singasong schreef:andafries schreef:Ik wil graag veel leren dus vraag ik aan jou waaraan jij kunt zien dat dit paard niet ontspannen is en waaraan je kunt zien dat hij zijn rug vasthoudt ???
Precies! Ja en dat is erg moeilijk om uit te leggen, ik zal het proberen.
Ik vind zijn hoofdhouding te hoog om zijn rugspieren te kunnen ontspannen. En de passen die hij maakt erg kort in de galop. Daarom denk ik dus dat hij niet ontspannen is in de rug.
. Maar omdat je dit voor elkaar krijgt ( en een show mag geven) geloof ik wel dat je weet wat je doet