Pret bedacht zich dat als ze hoog genoeg sprong, met haar hoofd in de juiste hoek, ze haar hoofdstel uit kon krijgen als ze snel genoeg was. Dat teste ze dus uit en ja hoor
Madam passageerde rustig over het terrein
we hebben in het totaal een kwartier achter die dame gevangen
En lol dat ze had! Ik moest eigenlijk boos zijn maar ze liep zooooo te genieten
Ik heb zelden een paard gezien dat zo stout en zo onschuldig tegelijk kon zijn...En ze genoot er zo van! 
We hebben in het totaal een kwartier losgereden, en haar proef ging super! Ze was zooo geconcentreerd!
Ze liep met lol, heerlijk los in haar lijf. Jammer dat er geen foto's van zijn! Maar de score zegt genoeg; 68.10%! Ik verloor mijn beker een beetje zuur aan een meisje dat een fout reed in haar proef maar daarvoor geen -2 kreeg. Ze had 1 punt meer, 1 punt wat maatke dat ze 68.47% had...Maar weet je...Ik was zooo trots op haar! Na alles, na alles waar we doorheen zijn moeten gaan is het ons dan eindelijk gelukt! Een recordscore! Ze had een 8 op haar overgang draf->middenstap. En een 8 op haar gangen en regelmaat in het algemeen!
Pret denkt; Jury?

Tweede proef was ze moe. Ze deed heel erg haar best maar de fut was eruit! Toch reden we nog een mooie 4de plek met 61.57%! Van deze proef zijn wél foto's!

een volte bij B voor ik binnen moest denk k, iets over haar schouder weg

binnenkomen

hoo Pret, groeten!

volte bij B

fijn ruim en ontspannen! Neusje precies op de loodlijn (ja in galop!)

nog een volte maar dan op de andere hand (ook bij b denk ik)

hier hadden we even moeite met een wending dus ze was eventjes de kluts kwijt
korte diagonaal (h-b)
haar machtig mooie trouwe maar wel kantelend hoofdje

een heeeel net galopje! Zitten Kath potverdikke!

een even mooie draf!

de laatste meters in stap

en gedaan!
Pret was beetje sloom en ik zie dat ik heel hard moet gaan werken aan het feit dat ik mijn hakken op trek

Overigens kwam er nog bij dat we op een 2de plaats eindigde bij de hoogste dagscore voor ons niveau
Mooie geldprijs + een voerbon voor Pret + kruidenmelange (die al getest en goedgekeurt is) + een lekkere kruidenkoek voor Pret! (en een reiswekker
)Ik ben ongelooflijk tevreden! Niemand had ooit van dit paard gedacht dat ze zo een proef zou kunnen lopen! Zelfs mijn eigen lesgeefster niet! (niet dat ze zich minder inzette daardoor! Integendeel, maar af en toe was ze wel een beetje bezorgt denk ik
)
.