FF leuk 'detail' ik heb me met alle 4 de paarden geselecteerd voor de Limburgse Kampioenschappen, maar helaas mag je maar in 2 kampioenschapsrubrieken van start gaan. Dat wordt dan dus sowieso de klasse L1, omdat mijn eigen erin loopt, en omdat ik er nog ene in het L1 heb lopen. En dan moest ik kiezen tussen het B en het Z1, en uiteindelijk hebben we daar gekozen voor het Z1.
Hier dan maar de foto's van vandaag.
Eerst gestart met Dexter GS in het Z1, de laatste 3 wedstrijden heeft hij telkens prijs gelopen, maar deze keer ging het niet zo denderend, we waren wat 'nieuwe' dingetjes aan het uitproberen, om te kijken hoe ik hem in de ring nog beter kan pakken. Helaas werkte dat vandaag (nog) niet zo goed en kregen we dan ook niet zoveel punten.helaas niet veel gelukte foto's
Om de ring

Achterwaarts

Met Landato GS in het L1 gestart, hem heb ik fel en kort losgereden en daarna direct de ring, hij was nu goed voorwaarts, dus dat was mooi. Er kunnen dingen zeker nog beter, maar afentoe vinden we het wenden gewoon wat uhm 'moeilijk'
hij is ook zo groot in zo'n kleine ring. Wel nog 203 punten en een 4e prijs. Ring in rijden

Jammer, dattie bergaf geknipt is

Stap

Als laatste met Loraine GS in het B gestart, ze ging de laatste weken echt super (met 3 x een eerste prijs), maar vandaag vond ik haar persoonlijk wat minder fijn, beetje gespannen (wind enzo), iets minder in de hand, op zich niet verkeerd, maar ook niet zo fijn als de vorige x-en. Wel nog 194 punten en een 5e prijs.
Hier mag ze er iets meer doorkomen

Jammer van de kwaliteit

Galop

Charmant

Stap

ps: vanaf morgen hopelijk betere foto's, want dan heb ik een digitale spiegelreflex
Gefeliciteerd weer met je punten en prijzen
. Proficiat met je prijzen
haha!