Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gewoon ''braaf''
En dat precies voordat ze wegging Kath_ schreef:Mijn paard heeft hier ook een handje van weg.
Ik ben in het begin ontzettend kwaad geworden. Ik werd het zo dat de ene keer het bruggetje niet eng was en de dag erna wel. Ben hier absoluut niet trots op want het kwaad worden heeft helemaal niet geholpen.
Ik ben op een dag met muziek het bos ingegaan. Voor een bruggetje wou mevrouw uiteraard omdraaien, achteruit etc.
Ik heb er naar de brug gestuurd, zij ging stil staan. En ze mocht van mij niet achteruit of opzij. Voor de rest ben ik gewoon gaat wachten. Been licht aangelegd.
En nu loopt ze met lange teugel over alle bruggetjes.
Het gebeurt nog wellis dat als ik met iemand anders buitenrij mijn paard niet voorop de brug over wil. Ik blijf dan weer gewoon wachten, waarbij ze alleen vooruit mag. Dit duurt hooguit 30 sec.
Gewoon geduld hebben, maar zeker niet opgeven. En uiteraard belonen als je een positieve reactie krijgt. Maar ik beloon niet zo enorm alsof ze een heel stoer paard is geweestGewoon ''braaf''