Nynke is een 11-jarige Tsjerk*Tamme, dit jaar bevallen van een Onne merrieveulen. We rijden geen wedstrijden, hebben die ambitie ook niet. We krijgen sinds een paar maanden elke week priveles van een dat bevalt heel goed. Ik heb Nynke nu 4 jaar. Nynke wordt gereden op een dubbelgebroken K&K trens, zonder neusriem. Dat vind ze op de een of andere manier prettig, ze is wat gevoelig aan haar hoofd. Ze houdt haar mond altijd netjes dicht tijdens het rijden
Cap is eigen keus 

Drafje langs de lange zijde

Volte tien meter. Lekker actief acterpootje

Detail van het dekje, de strasjes heb ik er zelf op gemaakt voor haar verjaardag 8-)

Lekker actief maar wel langs de enge sloot dus het koppie schoot even omhoog

en gelukkig even laten weer naar beneden (slootkabouters bleken minder eng dan ze dacht)

Koppie weer mooi op de loodlijn. Lief gezichtje van dr

Bewerkt detail

Wat laten zakken. Ze is geneigd om dan het neusje iets achter de loodlijn te houden, meestal coorigeert ze dit na een paar passen

Wat vinden jullie? Commentaar en tips zijn welkom. Ik zou het erg fijn vinden om niet alleen te horen wat ik fout doe, maar ook hoe het te verbeteren, anders leer ik er zo weinig van.
Mijn eigen commentaar:
Op sommige momenten trek ik mijn hak op
Voor me kijken (dit gaat al stukken beter nu ik les heb, het was nog beroerder
)Tenen naar binnen (hier let mijn lesgeefmens heel erg op, dus dat gaat al wat beter ook)
Bedankt voor het kijken en voor de eventuele tips!
Groetjes van mij en hoefjes van Nynke.

Je zit verder goed met je kont in het zadel, voor zover ik kan zien
) en krijg ik mijn hak beter uitgedrukt.