Shirley en ik lessen/trainen nu sinds September bij Laura (1 keer per maand). Shir loopt sindsdien stukken beter! Jammer genoeg hebben we vaak pauzes in onze lessen, doordat Laura 1.5-2 uur naar ons toe moet rijden en ook doordat degenen die lessen vaak niet willen lessen. En ja dan 50-60 euro betalen voor 45 minuutjes. Ben ik niet echt van plan, dus lessen we niet echt veel tot mijn spijt. Maar als we les krijgen is het super!!
De lessen, die ik tot nu toe gehad heb, zijn we vooral bezig geweest met het rechtrichten. De vorige les zijn we aan de slag gegaan met buikspieren en de rugspieren gebruiken. Shirley vindt dit niet erg prettig, ze drukt veel liever haar rug weg (zodat ze haar buikspieren niet hoeft te gebruiken). En doordat ze al 22 jaar is, weet ze tot mijn spijt, veel truqjes om eronder uit te komen.
Deze les waren we bezig met het rechtrichten en dan de goeie halshouding te vinden (zonder achter de loodlijn te lopen, wat ze maar al te graag doet). De goeie halshouding vinden we allebei nog erg moeilijk, zij wil er liever onderuit komen en ik moet het punt nog beter aan gaan voelen, waar ze goed loopt en ik haar los mag laten.
Mijn houding is trouwens bagger. Ik ben namelijk meer bezig met het goed en ontspannen lopen van haar en hou ik nu nog geen tijd over om aan mijn eigen houding te werken.
De foto's zijn jammer genoeg overbelicht door het lekkere weer vanochtend en ze staan ook niet op volgorde.
Hier dus zo'n leuk truqje van haar (lekker achter de loodlijn lopen);

Stap;

Drafje;

Lachkick

En een galopje;

Bokje
Commentaar graag onderbouwd.

.
!