Ik heb moeite met mn zit/houding tijdens lichtrijden in de draf. Hebben jullie tips/ideeën om m'n zit/houding te verbeteren?? Alvast bedankt!
xx
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
joy76 schreef:Waardoor komt je probleempje met je zit? Ben je een beginnend of een ervaren ruiter? Heb je het op elk paard? Heb je zelf lichamelijke gebreken? Misschien is het handig eens een instructeur om een zitles te vragen, dan kunnen jullie samen kijken hoe je dit zou kunnen oplossen.
Even terzijde maareh.. was jij niet ook degene die in een ander topic een 4 jarige volbloed arabier wilde kopen....?
Marjoleinnnn schreef:Ik heb in de draf dat ik tijdens het lichtrijde teveel naar vore zitjoy76 schreef:Waardoor komt je probleempje met je zit? Ben je een beginnend of een ervaren ruiter? Heb je het op elk paard? Heb je zelf lichamelijke gebreken? Misschien is het handig eens een instructeur om een zitles te vragen, dan kunnen jullie samen kijken hoe je dit zou kunnen oplossen.
Even terzijde maareh.. was jij niet ook degene die in een ander topic een 4 jarige volbloed arabier wilde kopen....?
jaa ik was dat maar ik ben best ervaren (5 jaar) maar ik heb wel moeite met mn zit in de draf, is dat raar dan?