Shakira @ work met pessoateugel!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sofie123

Shakira @ work met pessoateugel!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-07 18:58

Hallo! Dit is het eerste foto-topic dat ik plaats over Shakira en dan nogwel over de eerste keer dat we werken met de pessoateugel. Mijn instuctrische legde alles uit terwijl ik enkele foto's maakte (en goed oplette natuurlijk Bloos ). Shakira was heel braaf! Dikke proficiat voor haar Knipoog.
We hebben een minuutje of 10 gewerkt en op het laatste had ze het al vrij goed door wat de bedoeling was.Ze ging wel met momenten een beetje te snel Clown ...

filmpje: http://nl.youtube.com/watch?v=Vw5LSxX-_nU
Over het filmpje: Ik had een veel teveel plaats over en heb daarom er wat foto's tussen gestoken.

fotos:
1 Afbeelding
2 Afbeelding
3 Afbeelding
4 Afbeelding
5 Afbeelding
6 Afbeelding
Ondertussen heb ik het ookal onder de knie en hebben we samen wat gëoefend wat heel goed ging .
Commentaar is welkom, hou het wel vriendelijk graag!

griebels

Re: Shakira @ work met pessoateugel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 19:19

WAt een ontzettend mooi koppie zeg!!!

Edit:
Ik zou alleen de longeerlijn anders doen. Ze trek je het bit omhoog.
Door de binnenbitring doen, door naar de buitenste en dan vastklikken aan de longeerlijn aan de binnenkant...

sofie123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-07 19:27

Ik versta je uitleg niet goed vrees ik Clown . Wat voor een constructie word dat dan? Dus eerst door de binnenbitring, dan.. Het bakstuk volgen naar de andere bitring of onmiddelijk door de andere bitring?

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 19:37

onmiddelijk naar de andere bitring, dus onder de kin door en dan weer terug, vastmaken aan de longeerlijn. Dan heb je een soort driehoek onder de kin hangen.