Jip is altijd best wel heftig in het begin dus dat is jammer want toen ze écht goed ging lopen was de kaart vol.
Maar goed, daar zijn ze dan!

Ik zie wat denkt Jip!

Stappen!

Ik zie weer wat!!!!!

Ik zie weer wat!!!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ze is echt wel geschikt voor de dressuur zo te zien, maargoed zoveel verstand heb ik daar niet van.
Het is wel een heftig paardje af en toe of niet?

Ziet er netjes uit hoor..... Tis een leukertje!!
.. romsaf schreef:Maarre, ik mis roze...
Noppert schreef:Leuk!!! Ik heb ook een endurancepaard (klasse III) en ga proberen er een dressuurpaard van te maken, start in september mijn 1e officiele wedstrijd in de B. Paard kan het wel, nu ik nog........
De route waar ruiters normaal een uur over doen, doen wij in 45 minuten en dan in uitgestrekte draf.... 
Noppert schreef:Ik rij geen endurance, mijn paard heeft bij de vorige eigenaar endurance gelopen, officiele naam nerano's noppert. Ikzelf heb 20 jaar niet meer gereden tot we afgelopen januari Noppie kochten, toen ben ik het weer gaan oppakken. Gaat prima, alleen als we naar het bos gaan, heeft ie het idee dat we vooral moeten opschietenDe route waar ruiters normaal een uur over doen, doen wij in 45 minuten en dan in uitgestrekte draf....

mazzeltje schreef:Noppert schreef:Ik rij geen endurance, mijn paard heeft bij de vorige eigenaar endurance gelopen, officiele naam nerano's noppert. Ikzelf heb 20 jaar niet meer gereden tot we afgelopen januari Noppie kochten, toen ben ik het weer gaan oppakken. Gaat prima, alleen als we naar het bos gaan, heeft ie het idee dat we vooral moeten opschietenDe route waar ruiters normaal een uur over doen, doen wij in 45 minuten en dan in uitgestrekte draf....
Aaaaaaaaaaah, Noppert, die was van Anneke van Doornik.... of van haar dochter!
De naam noppert kwam me al zo bekend voor!