Vriendin van mij bang op verzorgpaard

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Marjoleinnnn

Vriendin van mij bang op verzorgpaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-07 16:57

Een vriendin van mij is bang op haar verzorgpaard geworden, waardoor ik van de eigenaresse ( ik rijd bij dezelfde stal ook een paard) op het paard van mijn vriendin ook moest gaan rijden. Op zich geen probleem, dacht ik. Tot dat ik erachter kwam dat mijn vriendin alleen maar op mijn verzorgpaard ging rijden en dat ik op de hare moest! Boos! Mijn vriendin is bang op haar eigen verzorgpaard omdat hij snel schrikt. Frusty Maar dat hij snel schrikt komt omdat hij onzeker is, als ik namelijk op hem rijd, is er niks aan de hand. (nouja, soms wel, maar niet altijd) In het bos is ze bang dat hij er vandoor schiet, terwijl ik hem in het bos véél makkelijker vind om te rijden. In de bak zoekt hij gewoon dingen om van te schrikken. Ik ben zelf niet onzeker op hem, dus hij schrikt bijna nooit als ik op hem rijd. Alleen ik voel geen klik met dat paard. We hebben geen band. Het is gewoon geen paard voor mij... Met mijn eigen verzorgpaard had ik wel een band. Grondwerk gedaan,héél véél bosritten gereden,dressuur enz. Mn vriendin gaat nu 3 weken op vakantie, en zij & de eigenaresse hebben aan mij gevraagd of ik haar paard ook wil rijden in die tijd. Dat ga ik ook wel doen, maar ik ga vooral op mijn eigen vriendinnetje ( mijn oorspronkelijke vzpaardje) rijden, zodat ik weer een band kan opbouwen. Maarja, als zij terug van vakantie komt, ga ik op vakantie, 2 weken, en dan wil ik eigenlijk dat ze gewoon op der eigen paard blijft rijden, het gaat de laatste tijd al een stuk beter (ze doet soms ook grondwerk), dus dan is het toch alleen maar goed als ze met hem blijft oefenen? Pling Ik weet t ff niet meer, ik wil gewoon op mijn eigen vz paardje blijven rijden... Vingers aflikken

XXX Vriendjes zijn?

ELpatcho

Re: Vriendin van mij bang op verzorgpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 17:00

misschien dat tegen eigenaar en tegen je vriendin zeggen! wij kunnen je verder zo moeilijk helpen!

Rachel_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 17:01

Probeer je vriendin te helpen zodat ze weer op haar eigen verzorg paard kan Lachen

mijntjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 17:03

overleggen met de eigenaar is denk ik het beste Knipoog als zij eerst 3weken op vakantie gaat en jij daarna 2 weken, kan je haar in die tijd niet veel helpen. ik zou gewoon naar de eigenaar gaan en het probleem voorleggen.

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 10:24

Zegge dat je je paardje mist en terug wilt en aanbieden om haar te helpen met rijden. Want blijkbaar weet jij wel hoe het moet.

Tormenta

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 11:06

Inderdaad even met de eigenaar overleggen, en als jij terugkomt van vakantie je vriendin zoveel mogelijk van haar angst/onzekerheid af te komen. Dit helpt haar, maar jou ook! Lachen

JeSkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 11:58

maar als zij bang is word het paard nog banger... hou dit onder kontorele

Noortje_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 19:02

Ben gewoon eerlijk en duidelijk. Zo weet iedereen wat je van elkaar kan verwachten en krijg je ook geen ergernissen. Knipoog