Maar het allerbelangrijkste: ze hebben er vooral lol in

Ik ben de fotograaf, het meisje wat erop zit komt voor zover ik weet niet op bokt.
Een galopje
In-uitje

Ik zei geloof ik iets

Kruisje

Oxer

Steiltje

Oeps beugel kwijt

Dubbelsprong
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

geweldig! Rhinoooow schreef:oxer is idd niet zo goed. het kan ten koste van de ruiter en het paard komen. eventjes die eerste balk eraf was een kleine moeite geweest.
de handen dat is ondertussen ook al vernoemd en je zei het zelf al. mss steunt ze der op tijdens het springen en durft ze ze daarom niet naar voren te bewegen?
en die beugel kwijt, heeft ze toen de tweede hindernis gesprongen? ja zeker? want ze zag eruit alsof ze zich ervoor klaarmaakte. dat vind ik zeker positief. dat je je paard/pony niet vlak voor een hindernis stopt omdat je je beugel kwijt bent. gaat ie alleen maar van leren weigeren.
is het een ander meisje dat op jouw paard rijdt?

.
. Wat een heerlijk veelzijdig paard heb je toch!! 
Bino_Pino schreef:leuke foto's..
maar die oxer zou ik wel in omgekeerde richting springen, de eerste balk moet lager zijn dan de 2e.. anders is het te moeilijk voor je paardje om het te berekenen en dan zou hij wel eens met zn achterbenen in het kruis terecht kunnen komen
en je mag wel wat meer meegeven, en meer boven je zadel blijven
Ineke2 schreef:Ze heeft ook niet altijd contact met de mond tijdens het springen, moeten ze aan werken. Dit is pas de 2de keer dat dit meisje met Levi springt. Ik ben dat dus inderdaad niet zelf.
Ze heeft inderdaad ondanks dat ze de beugel kwijt is, wel de hindernis erna gesprongen

eamane schreef:hij vind het erg leuk zo te zien
is hij met springen minder stout als met dressuur ?

ik mis jullie!