eerste x tooske[halfo]@work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Gerlin

eerste x tooske[halfo]@work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-07 20:54

hallo! een kleine 2 maanden verzorg ik tooske! nu vond ik het wel eens tijd voor een topic Knipoog
ik probeer haar ook nageefelijk te laten lopen, als lukt dat nog niet zo goed, ze is nog jong en moet nog veel leren, er is al meer verbetering dan eerst Bloos , ik doe mijn best... Knipoog
nog niet zo veel foto's van het rijden, maar die komen nog wel! Met springen doen wij ook ons best! Er zijn jammergenoeg alleen nog maar foto's van balkjes lopen omdat de springfoto's mislukt waren! ook hier komen nog later nog meer foto's van!

graag opbouwend commentaar en tips zijn natuurlijk altijd welkom Haha!
kijkze Pling

*1
Afbeelding
*2
Afbeelding
*3 balkjes stappen! voortaan verlichte zit Tong uitsteken
Afbeelding
*4
Afbeelding

toen naar buiten!

*5 lief koppie Bloos mag ronder!
Afbeelding
*6 achterwaarts, mag ronder!
Afbeelding
*7 en klaar! nu nog even poseren Cheese!
Afbeelding

ook was er nog een filmpje, maar dat vond ik te veel gepuzzel, misschien dat hij later nog komt Knipoog

eigen commentaar:
- soms beter hakken uitdrukken..
- vooruit kijkje is nogal een probleem Tong uitsteken

bedankt voor het kijken! Doei!
Laatst bijgewerkt door Gerlin op 17-07-07 21:27, in het totaal 2 keer bewerkt

Lynn_Nikita

Re: eerste x tooske[halfo]@work

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 20:56

je het soms de beugel verkeerd om aan, en je moet niet naar balkjes kijken als je erover heen gaat en niet opzij kijken bij achterwaards gaan. je gaat zo erg snel scheef zitten

vaaleriee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 20:56

He!

Het zijn leuke foto's! jammer dat het alleen stapfoto's zijn maar komt binnenkort vast wel. ik noem toos gewoon truus hoor Tong uitsteken veel leuker! ik zou je beugels net 1tje langer doen, dan denk ik dat je benen net iets mooier liggen. en je tenen naar binnen, maarja dat gdoe ik ook niet dus ik mag niks zeggen.
Xvalerie

owja! en met balkjes lopen in verlichte zit!

sassrd

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 21:27

Hey, leuk paardje!
Jammer van de mislukte foto's..
ik zou meer ook op je handen letten, meer recht op en je benen wat meer naar achter.
Hoe jong is ze? Succes samen! Lachen

Daffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 21:57

ik vind je mooie zit hebben, zou wel je beugels een gaatje langer doen. ben benieuwd naar de volgende foto's

Gerlin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-07 21:58

@Lynn_Nikita - ik heb eigelijk nooit echt door als mijn beugel verkeerd zit, maar ik zal er op letten, ook met recht vooruit kijken!
@val - jij mag haar truus noemen hoor! Nagelbijten / Gniffelen haha, binnenkort komen er mooiere foto's hoor, i promise! mijn benen is een probleem, daar ga ik aan werken Tong uitsteken en ja volgende keer verlichte zit!
@sassrd - ja vond het ook jammer van de mislukte foto's, binnenkort meer! ja klopt ik zie ook dat mijn handen scheef zitten, maar denk dat ik al weer hoe dat komt, ik zat heel de tijd op de volte, en dan doe ik mijn binnenhand naar mijn knie toe zegmaar Scheve mond , ik zit toch best recht?? Lips are sealed
bedankt voor commentaar!

Gerlin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-07 22:05

@daffie - dankjewel!! Haha! ik zal het eens proberen, want ik vond ze voor mijn idee al lang, maar proberen kan altijd! bedankt voor je commentaar! Bloos

sassrd

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 22:15

Gerlin schreef:
@sassrd - ja vond het ook jammer van de mislukte foto's, binnenkort meer! ja klopt ik zie ook dat mijn handen scheef zitten, maar denk dat ik al weer hoe dat komt, ik zat heel de tijd op de volte, en dan doe ik mijn binnenhand naar mijn knie toe zegmaar Scheve mond , ik zit toch best recht?? Lips are sealed
bedankt voor commentaar!

Ik bedoelde dat je je handen meer rechtop moet houden Tong uitsteken niet je houding! Die is namelijk idd heel mooi recht! En niet gespannen volgens mij! Haha! en met voltes moet je niet je binnenhand naar je knie doen hr.. Lachen binnenhand begeleid en blijft op de zelfde hoogte in elke richting zeg maar, als de buitenhand. En buitenhand begrensd.
succes! Pling

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 22:21

hey!

leuk paardje...op de binnenbak foto's vind je je beugels korter lijken dan buiten, maar ik zou ze zeker een gaatje langer doen..maakt je zit mooi af. Je zit netjes recht!
Heb je les met dr?
Succes verder!

chanora

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 22:25

Leuke pony, maar hoe oud is ze?
Ik vind haar wel heeeeel erg dik

Gerlin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-07 11:05

@sassd - ja, die handen van mij..! ik heb dat mezelf aangeleerd denk ik want ik doe het volgens mij altijd Tong uitsteken ga er aan werken Knipoog
@michelle - dankjewell, ik ga mijn beugels idd maar proberen langer te maken, want ik had voor mijn idee al dat ze lang waren! en nee ik heb 'nog' geen les met haar, ik word lid van die manege waar de foto's zijn gemaakt. de oranje ruiters. daar geven ze 3 avonden per week les, en ik hoop op de donderdag avond mee te kunnen gaan lessen! want de andere dagen zijn springles en volgens mij les voor paarden volgens mij.
@chanora- tooske is 4! ja klopt ze is echt te dik ja, maar ze is al best veel afgevallen. maar ze staat overdag ook alleen maar te eten. aangezien er geen zandbak is waar tooske staat, staat ze heel de dag in de wei en haar nu heel de dag op stal te zetten vind ik niks. vandaar! maar ze moet nog veel afvallen Knipoog

Gipsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 11:31

Heey,

Wat een leukerd. Nou heb je der eindelijk ook ene, Clown .
Het mag inderdaad wel wat ronder, maar aangezien ze nog jong is vind ik het al heel knap dat je der al lekker op kunt rijden.
Je zit ook mooi rechtop , toppie Knipoog !
Balkjes in verlichte zit jaa,, Maar veel sucses verder, we zien elkaar nog wel!

Xx Hanneke

SuperPaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 20:27

Leuk!! Ze heeft echt een lief hoofdje!! Heeel veel suc6!!