Hier weer eens foto’s van Suriosa. Het is een Mataro x Indoctro x Voltaire. Ik heb haar nu een jaar en voorheen heeft ze altijd gesprongen. Ik ben nu een aantal x L1 gestart en nu L2 startgerechtigd. Maar helaas ligt ze momenteel weer een beetje in de lappenmand. Ze heeft al een aantal maanden te kampen met longproblemen en de DA heeft dan ook chronische bronchitus geconstateerd. Erg klote, maar we houden de moed er maar in en probeer er alles aan te doen de omgeving zo gezond mogelijk voor haar te maken. En verder blijven we lekker rijden wanneer ze zich goed voelt (tot nu toe eigenlijk niet of nauwelijks benauwd!). Verder heb ik al ook maanden het idee dat ze toch wat bewegingvrijheid mist in haar rug/hals/nek en dan met name de linkerkant. Heb heel hard getraind aan de rechtgerichtheid, maar morgen komt toch ook de osteopaat om haar even een zetje in goede richting te geven en/of de oorzaak misschien weg te nemen. Duss.. ik denk ik maak nog maar even foto’s, want als de osteopaat is geweest mag ik een tijdje niet rijden.
Ik heb haar de afgelopen anderhalve maand eigenlijk alleen laag en rond gereden, omdat ik zo bezig was met rechtrichten (dit kan ze namelijk in de hoge lijnen absoluut niet vasthouden). Vandaag voor de foto maar even een paar rondjes opgepakt en dat ging eigenlijk erg goed!
De laatste tijd neem ik aan het einde van de rit ook telkens maar een sprongetje… J (zie laatste foto) (om van de angst af te komen, want ik ben zooo’n dressuurmuts!)
De kwaliteit van de foto’s is als gewoonlijk weer bagger, want ze zijn met een mobiel gemaakt! Maar als ze straks weer op de rails is ga ik een professionele shoot laten maken. J
Niet al te vrolijk kijken he

Lekker laag…

Idem…

Opgepakt..

Twee totaal mislukte foto’s.. :’( , maar ze laten wel goed beenwerk en houding zien.

Benen in de knup :p

Tussendoor even rustig halsstrekken..

Nog een beetje wat lager uitgaloperen..

Deze kwaliteit is helemaaaal bagger, maar ik kon het niet laten ‘m te plaatsen

Ziet er goed uit
, kun je wel starten in Bemmel en Huissen? Hopelijk knapt ze na de behandeling weer helemaal op en kun je weer knallen met haar op concours!!! Leuke springfoto ook trouwens! 

Naar mijn weten heb ik mijn benen goed stil hoor. Ik ben er iig altijd mee bezig om met mijn zit te rijden en daarbij vind ik het ook belangrijk niet met mijn benen te klapperen.