[WN] Banjer en ik @ les

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Banjer
Lid Nieuwsredactie

[WN] Banjer en ik @ les

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-07 08:59

Hele tijd geleden alweer, dat er foto's van Banjer en mij op HAW hebben gestaan.. Haha! Deze foto's zijn een kleine maand oud.

Banjer en ik rijden western. Met deze les waren we bezig met het begin van de spin en de rollback. Banjer vindt het erg leuk, doet het ook goed... als onze instructrice op haar zit.. ik vind het zelf heel moeilijk, dus als ik deze oefeningen doe met Banjer ziet het er lang niet zo goed uit als wanneer Eline de oefeningen met Banjer doet. Ik doe de oefeningen vrijwel niet buiten de les om, simpelweg omdat ik het zelf niet goed beheers en ik niet zelf maar wat wil gaan zitten aankl0ten... een foute oefening is makkelijker aangeleerd dan afgeleerd.

(klik op de thumbnails om de foto in groter formaat te zien)

dat hoofd van mij... Bloos
Afbeelding

Eerst even losrijden... ik probeer Banjer iets lager in te stellen, soms lukt het beter, soms lukt het minder goed... Haha!
Afbeelding

Afbeelding

let op dat bovenlipje.. Banjer klappert met haar lippen van ontspanning... Haha!
Afbeelding

Afbeelding

Halthouden... rijtechnisch niet helemaal perfect, maar Banjer trekt wel een erg lief hoofd... Lovers
Afbeelding

Roll back in stap:
Afbeelding

nieuwe poging in stap:
Afbeelding

En weer wegrijden... Haha! Banjer wordt hier al wat heter van de oefening... Haha!
Afbeelding

En dezelfde oefening in draf:
Afbeelding

En het begin van de spin (in het tempo van een zeer rustige stap, dus niet het snelle spinnen op wedstrijden, dat niveau hebben we nog (lang) niet)

ik geef nog teveel tegengewicht:
Afbeelding

En tot slot nog even rustig "uitrijden"... Lachen
Afbeelding

Mijn eigen commentaar: ik zak soms als een puddinkje in elkaar... Haha!

Pistasche

Re: [WN] Banjer en ik @ les

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 09:03

Mooie foto's Ja
Ziet er erg netjes en ontspannen uit
Ik vind dat je een erg mooi paard hebt en samen zijn jullie een leuke combinatie

ga zo door !

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 09:14

Leuke foto's, vind het een prettig en fijn beeld geven zoals jij je paard je rijd.
Zoals jezelf al zegt jullie moeten nog leren(maar wie niet), hij lijkt de voorhand nog erg op te zoeken, Ik ben ook op deze manier bezig met WN (denk ik.... af te gaan op de foto's).
Alleen zijn we nog echt met de basis bezig, hopelijk ontspant mij hafje ook zo mooi, doet ze nu al maar dat ziet er nog niet zo uit als de foto's hierboven.

Je zadel vind ik echt supermooi, al ben ik ook blij met mn barefoot arizona Bloos

Succes saampjes, komt vast helemaal goed Knipoog

901823

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 09:50

Eigenlijk precies de zelfde reactie als Pistasche. Lachen
Leuke en mooie foto's, ontspannen en netjes. Banjer ziet er goed uit en jullie zijn een goede combinatie denk ik. Lachen

Noesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 11:18

Hey Veer!
Ziet er netjes uit!
Alleen af en toe mag je wel wat vrolijker kijken hoor als het goed gaat Knipoog

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-07 11:19

dank jullie... Haha!

Noesie: dat is mijn geconcentreerde look... Tong uitsteken