Are back
Naja zoveel stelt het op het moment nog niet voor, maar het klinkt wel leuk toch? 
Sommige mensen hebben het wel meegekregen maar ik zou het toch kort even uitleggen.
Ik ben 7,5 week geleden gevallen met Niels tijdens het losrijden voor een springles. Niels ging zelf onderuit, hij kon er niets aan doen. Zelf weet ik niets van de val want ik was schijnbaar meteen even bewusteloos. Ik weet zelf alleen het moment dat ik de volgende dag in het ziekenhuis wakker werd. Ik heb 4 dagen in het ziekenhuis gelegen en daarna heb ik thuis nog 2,5 week in bed gelegen. Na die 3 weken ben ik langzaam weer begonnen met kleine dingen doen.
Door de val heb ik een hersenkneuzing gehad maar ook nog een extra bloedinkje in mijn hersenen gekregen. Ik ben nog steeds niet 100% in orde maar ik vond dat ik deze week wel weer voorzichtig op het paard kon stappen. Ik rijd ongeveer een kwartiertje, hiervoor longeer ik even zodat hij al een klein beetje los is en het meeste energie eruit is. (zoveel drukte kan ik ook nog niet heel goed mee overweg
) Deze foto's zijn van vandaag, de 3e keer dat ik er een kwartiertje op zat. Ik kan merken dat het met mij ook beter gaat, de eerste keer kwam ik er duizelig af, en deze keer kon ik een kwartiertje rijden al redelijk vol houden!Verwacht dus niet te veel, van Niels niet want die heeft 7 weken niets hoeven doen en van mij niet want ik ben nog niet helemaal goed (wil niet zeggen dat ik niet open sta voor commentaar hoor)
Ik kon geen goede fotograaf vinden vandaar dat mijn vader foto's kwam maken. Nou hij komt altijd maakt dan 10 foot's achter elkaar en gaat weer. En nu was het ook weer zo, en hij kwam niet op het perfecte moment, ik zat er niet zo heel lang op. Zie dat het ook alleen foto's van op de rechterhand zijn die ik plaats, zijn er wel een paar van linksom maar die zijn bijna niet zichtbaar.

Heeel rustig drafje

stap, tja eigenlijk hele slechte foto. Te veel van voren en te weinig achter erbij..

Enig sta moment, kom ook wel erg ver uit mijn zadel he?!

Galop, tja ik zit ook heel charmant

einde...

Ik hoop snel weer een keer rijfoto's te kunnen plaatsen als we weer écht aan het werk zijn geweest. Hij kan 100x zo goed als dit maar ik ben al lang blij dat hij het weer zo op pakt na 2 maanden!!!