N&N - We are back 8-)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

none

N&N - We are back 8-)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-07 20:21

Niels & None *LOL*
Are back Cool Naja zoveel stelt het op het moment nog niet voor, maar het klinkt wel leuk toch? Schijnheilig

Sommige mensen hebben het wel meegekregen maar ik zou het toch kort even uitleggen.

Ik ben 7,5 week geleden gevallen met Niels tijdens het losrijden voor een springles. Niels ging zelf onderuit, hij kon er niets aan doen. Zelf weet ik niets van de val want ik was schijnbaar meteen even bewusteloos. Ik weet zelf alleen het moment dat ik de volgende dag in het ziekenhuis wakker werd. Ik heb 4 dagen in het ziekenhuis gelegen en daarna heb ik thuis nog 2,5 week in bed gelegen. Na die 3 weken ben ik langzaam weer begonnen met kleine dingen doen.
Door de val heb ik een hersenkneuzing gehad maar ook nog een extra bloedinkje in mijn hersenen gekregen. Ik ben nog steeds niet 100% in orde maar ik vond dat ik deze week wel weer voorzichtig op het paard kon stappen. Ik rijd ongeveer een kwartiertje, hiervoor longeer ik even zodat hij al een klein beetje los is en het meeste energie eruit is. (zoveel drukte kan ik ook nog niet heel goed mee overweg Nagelbijten / Gniffelen ) Deze foto's zijn van vandaag, de 3e keer dat ik er een kwartiertje op zat. Ik kan merken dat het met mij ook beter gaat, de eerste keer kwam ik er duizelig af, en deze keer kon ik een kwartiertje rijden al redelijk vol houden!
Verwacht dus niet te veel, van Niels niet want die heeft 7 weken niets hoeven doen en van mij niet want ik ben nog niet helemaal goed (wil niet zeggen dat ik niet open sta voor commentaar hoor)

Ik kon geen goede fotograaf vinden vandaar dat mijn vader foto's kwam maken. Nou hij komt altijd maakt dan 10 foot's achter elkaar en gaat weer. En nu was het ook weer zo, en hij kwam niet op het perfecte moment, ik zat er niet zo heel lang op. Zie dat het ook alleen foto's van op de rechterhand zijn die ik plaats, zijn er wel een paar van linksom maar die zijn bijna niet zichtbaar.

Afbeelding
Heeel rustig drafje

Afbeelding
stap, tja eigenlijk hele slechte foto. Te veel van voren en te weinig achter erbij..

Afbeelding
Enig sta moment, kom ook wel erg ver uit mijn zadel he?! Verward

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Galop, tja ik zit ook heel charmant Bloos

Afbeelding

Afbeelding
einde... Knipoog

Ik hoop snel weer een keer rijfoto's te kunnen plaatsen als we weer écht aan het werk zijn geweest. Hij kan 100x zo goed als dit maar ik ben al lang blij dat hij het weer zo op pakt na 2 maanden!!!
Laatst bijgewerkt door none op 16-07-07 20:33, in het totaal 1 keer bewerkt

annmary

Re: N&N - We are back 8-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 20:25

heeeeee supers dat je weer lekker hebt gereden manon!!! ziet er goed uit hoor, voor de eerste keer na zo'n lange tijd!

none

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-07 20:25

Hmm, laat ik dan eerst zelf even wat aandachtspuntjes zeggen Nagelbijten / Gniffelen

Ik zie dat mijn benen een beetje hun plek zijn kwijt geraakt Verward Moet daar maar weer hard aan gaan werken als het weer kan.
Verder mogen mijn schouders wel meer naar achteren en mijn handen wel meer dragen.

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 20:26

he manon! fijn dat het alweer wat beter met je gaat.. voor het feit dat Niels 7 weken heeft stilgestaan, en jullie maar een kwartiertje rijden vind ik het er toch best goed uitzien, zeker die laatste foto geeft een fijn beeld!

retseH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 20:28

Manon echt superfijn dat je weer kan rijden!!
Geniet er maar van Ja

none

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-07 20:30

annmary schreef:
heeeeee supers dat je weer lekker hebt gereden manon!!! ziet er goed uit hoor, voor de eerste keer na zo'n lange tijd!

Dank je Annemarie!!

Ja ach, eigenlijk ziet het er niet geweldig uit he?! Nagelbijten / Gniffelen Anders zou ik de foto's ook misschien niet eens zo snel plaatsen maar ben gewoon zo blij datik weer kan rijden! En zo blij hoe hij het oppakt!
Helemaal geen gebruikelijke rodeo's en tegendraads gedoe, heerlijk om zo weer met hem te kunnen rijden.
En dat hij nu niet zo super loopt is natuurlijk wel wat voor te zeggen, kan het hem ook niet kwalijk nemen dat we niet zo verder kunnen waar we gebleven waren. (ging de laatste tijd echt goed! *LOL* ) En het komt overigens ook niet alleen van zijn kant, ik merk dat ik er ook nog wel wat moeite mee heb hoor Nagelbijten / Gniffelen Ben ook eigenlijk vooral en alleen maar bezig met genieten als ik erop zit die korte tijd, want een kwartierjte, fpoee dat is veel te kort hoor Nagelbijten / Gniffelen

Loesje88 schreef:
he manon! fijn dat het alweer wat beter met je gaat.. voor het feit dat Niels 7 weken heeft stilgestaan, en jullie maar een kwartiertje rijden vind ik het er toch best goed uitzien, zeker die laatste foto geeft een fijn beeld!

Vind het ook erg fijn *LOL*
Die laatste foto he!! Maar ja, toen wilde papa dus weg. Hij is echt van de 2 minuten foto's trekken en dan gaat ie er weer vandoor. Dus eigenlijk zijn de foto's vrijwel allemaal gelijk want in 2 minuten rijdt je hem niet meteen een stuk beter/losser. Aan het eind ging het in ieder geval al weer een stukje beter dan de andere dagen. Dus wie weet als ik echt weer goed kan rijden komen we wel weer ergens Knipoog

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 21:23

He Manon! Ziet er helemaal niet zo slecht uit hoor!
Superdat je weer kan rijden enneh...Voorzichtig he Knipoog

Heleen_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 08:51

Nou Manon zit jezelf en Niels niet zo in de grond te stampen. Het is niet niks wat je allemaal hebt meegemaakt. En dan is het logisch dat alle knopjes weer even tijdelijk zijn uitgeschakeld! Het gaat weer helemaal goed komen en ik hoop dat je je weer snel de oude voelt ! Lachen

none

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-07 09:40

Urose, Niels kan ik natuurlijk ook niets kwalijk nemen na zo'n tijd!! En tja, ik zelf mag gewoon wel iestje beter maar dat komt ook wel weer!!

Ben al lang blij dat ik weer wat rond mag hobbelen!

narrator

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 10:43

Zo zeg manon! Dat ziet er nog helemaal niet zo verkeerd uit. Niels is weer wat dikker geworden of zie ik dat verkeerd? Tong uitsteken
Vind die galop foto heel mooi!
Verder ga ik dus absoluut met Urose mee.
Neem vooral rust in je herstelperiode. En we zien je over een half jaar ofzo wel weer nieuwe foto's Haha!

Heel veel succes met niels!. Ga je nog officieel starten?

Liefs. Kusje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 15:20

Ziet er zeker niet verkeerd uit na zo'n lange tijd!
Ga zo door, en geniet ervan! Haha!

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 13:16

Ziet er goed uit hoor Manon! Lachen
Vind het knap dat je meteen weer lekker doorpakt! Knipoog