In vorig topic is vooral gewerkt geweest aan actief en voorwaarts. Na een ongeveer 5 maand is dit het resultaat. Een heel mooi resultaat vind ik zelf.
Ik heb de pony 5 jaar geleden ingereden, waarna hij op 4 jarige leeftijd is verkocht. De 3 daaropvolgende jaren is hij niet zo optimaal gereden, toch niet op de manier waarop het zou moeten. Tot hij uiteindelijk vorig jaar (nu 1.5 geleden ongeveer) opnieuw verkocht is geworden en nu de pony is van Mounia (Mounia @bokt) is (waar ik dit topic samen mee gemaakt heb).
1/Vorige winter (net bij hen)

2/springfoto (vorig jaar) wat al behoorlijk beheerst gebeurt (was in het begin niet echt het geval)

3/Dressuur vorig jaar
4/Deze winter (neen ze zijn er nog niet, maar voorwaarts kwam hier op de eerste plaats)
En dan nu foto's van vorige week

Deze vind ik persoonlijk heel mooi gelopen

been actie

En dan nog eentje van de stoet waar hij onlangs in meegelopen heeft, hier samen met weidemaatje Tipex, Mounia en Bruna

Die dag heeft hij ook weer voor het eerste meegedaan aan een jumping met een 3de plaats als resultaat.
Op de goede weg dus!
Verder laat ik aan Mounia het commentaar op de meeste foto's, vooral de rijfoto's.
Over het feit dat er geen cap gedragen wordt moet geen commentaar gegeven worden aangezien ze die normaal altijd opheeft.

! Veranderd zeg,vergeleken met de winter! Zie je bij meerdere paarden dat ze in de zomer veel mooier worden! Veel succes er nog verder mee
Verder leuke foto's de verandering zie je heel erg en wat fijn dat je je oude pony weer kan zien. Nog veel plezier gewenst.
deed deugd wss