Eindelijk...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

roxyolly

Eindelijk...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-07 14:30

Wil je een beetje gaan buigen en nageven

Afbeelding

Dhani

Re: Eindelijk...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 15:34

netjes hoor!!! Haha! probeer alleen wat meer rechtop te gaan zitten en je benen wat meer naar achter ( moet een rechte lijn zijn met je rug! Knipoog
Succes verder!!!

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 17:09

Fijn dat hij (zij?) eindelijk nageeflijk wil lopen, maar heb het idee dat je hem (haar?) heel erg vasttrekt. Handen op je benen, helemaal achterover.
Iedereen kán zijn paard nageeflijk laten lopen, je moet zorgen dat hij het wíl Lachen
Wel een gewéldig dekje, trouwens!

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 17:30

Ik sluit me aan bij Myuki, je trekt je handen te ver terug en forceert je paard zo te gaan lopen. Je moet je paard vragen, uitnodigen, niet dwingen.

Tjaraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 17:32

Leuk beestje.
maar je zit wel heel erg na agtern Tong uitsteken.
indd ietts meer rechtop te zitten Lachen.

Irmaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 18:53

Ik denk niet echt dat ze hem/haar dwingt/vasttrekt.
Zij heeft hetzelfde als mij, gewoon een te lange teugel waardoor je als je dan wat wilt doen, je je handen teveel naar je toetrekt ipv de teugels korter te pakken.

Als je de teugel stuk korter pakt, handen daardoor naar voren en rechtop plaatst ziet het er een stuk beter uit!
Veel succes ermee Lachen

naugthytjhu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 19:00

Leuk beesie hoor! Leuk dat je paardje eindelijk nageeflijk wil gaan lopen Lachen! Ik denk niet dat ze trekt ofzo,want anders zag je wel dat zn mond open was een stukje ofzo en dat zie ik nu niet,dus neem aan dat ze niet trekt Lachen!

Leuk dekje trouwens! Heb jij ook dat gehele setje ervan? Vind dat zo'n leuk setje! Die had ik aan m'n vreindin voor der verjaardag gegeven ik wilde hem zelf houden maar ik mocht er geen een van mn moeder Bloos !

Veel succes er verder mee Lachen!

Jesjepaarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 20:02

naugthytjhu schreef:
Leuk beesie hoor! Leuk dat je paardje eindelijk nageeflijk wil gaan lopen Lachen! Ik denk niet dat ze trekt ofzo,want anders zag je wel dat zn mond open was een stukje ofzo en dat zie ik nu niet,dus neem aan dat ze niet trekt Lachen!

Sluit ik me helemaal bij aan

Rafiki8

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 21:13

Irmaatje schreef:
Ik denk niet echt dat ze hem/haar dwingt/vasttrekt.
Zij heeft hetzelfde als mij, gewoon een te lange teugel waardoor je als je dan wat wilt doen, je je handen teveel naar je toetrekt ipv de teugels korter te pakken.

Als je de teugel stuk korter pakt, handen daardoor naar voren en rechtop plaatst ziet het er een stuk beter uit!
Veel succes ermee Lachen

Idd. Ze moet nog leren haar teugels wat meer op maat te pakken. Trekken doet ze absoluut niet heb totaal geen zin bij olly. Veel overgangen maken veel slangevoltes daar is ze op dit moment mee bezig, en aan de houding wordt ook aan gewerkt.

We zijn er druk mee bezig dus dat gaat wel goed komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 21:18

Super hoor. Ziet er wel moeilijk uit idd om nageeflijk te rijden, op een of andere manier zie je dat wel aan een paard, vind ik althans Clown