Met losrijden liep ze echt súper voor mijn gevoel, ik hoefde er bijna niet aan te zitten, ze was lekker aan het been en superlos. Ze trok zich ook weinig aan van de andere paarden. De wedstrijdbakken waren alleen érg eng dus daar hadden we wat probleempjes. Achter de plantjes zaten natuurlijk tijgers verstopt en daar ga je dus uiteraard niet vlak langs, dus de hoefslag werd zoveel mogelijk vermeden. Bij van hand veranderen in middendraf ga je zo hard mogelijk weg van het ene plantje zodat je een mooie middendraf hebt
om vervolgens zo snel mogelijk terug te komen als je ineens in de gaten krijgt dat het aan de andere kant van de bak nóg enger is. Maargoed, er zaten ook fijne stukken tussen. In de eerste proef kon ik me goed vinden in het commentaar, een paar 5-en voor onderdelen die indd echt niet zo fijn gingen en een 5 voor de impuls omdat de benzine indd een beetje op was na een kwartier langer losrijden en 30 graden. Bij de 2e proef was ik het niet echt eens met het commentaar, ik kreeg een 4 voor een overgang naar de stap, waar imo niks mis mee was, zonder commentaar erbij en een 5 voor mijn houding, waar ik ook niet echt blij mee was. Ik had voor de eerste proef 175-2 punten (foutjes van de voorleester) en in de 2e proef 174-4 punten (2 foutjes van de voorleester). Ben toch wel trots op der, want bij het losrijden gedroeg ze zich voorbeeldig en in de proef zaten ook fijne stukjes.1.

van hand veranderen in middenstap (goed voor een 6je)
2.

van hand veranderen in middendraf, net iets te laat genomen en een beetje op de voorhand (hier kreeg ik een 5)
3.

beetje ver weg, maar wel een mooi beeld
4.

halve grote volte links, mooi achterbeen (hier kreeg ik een 5 voor)
5.

stukje stap
6.

ahh, tijgers! grote volte in galop (voor een 5)
onderbouwd commentaar is welkom
hoewel de foto's niet heel duidelijk zijn.
)