Karin_deB schreef:Hé toevallig, ik heb jou nog een stukje met Joost zien rijden! Kwam toen net aan met de trailer.
Heb Tinus alleen in de trailer zien staan, maar vond zn koppie erg leuk!
Dan heb ik jou ook nog een heel klein stukje zien rijden maar we moesten snel weer naar huis dus het was niet veel.
WiskyBokjes schreef:jeetje mooie paarden!
Dank je
Von schreef:Was erg leuk om te zien vandaag! Tinus was inderdaad superbraaf op vreemd terrein

en Joost vond het allemaal maar spannend

Maar je had ze allebei fijn aan het lopen.
Tinus is gelukkig wel een beetje koeler dan Joost. Geeft hoop voor de toekomst. 
Liza_vL schreef:Gave foto's zeg, Joost is ook vet.

Je drukt je hak wel extreem uit op die laatste.

Joost is erg vet.
Hij is vroeger van mij geweest en ik heb hem nu door omstandigheden voor een tijdje te rijden. Was echt een paard waar ik destijds met 1 blik verliefd op werd.
Die hak daar sta ik zelf ook van op te kijken. Ben best lenig blijkbaar. 
Dustinlover schreef:Gave paarden zeg en vooral die laatste vind ik echt een heerlijk beest om naar te kijken.
En inderdaad naar die hak zat ik ook al te kijken

Volgens mij is dat nog een beetje m'n springverleden dat ik m'n hakken zover kan uitdrukken.
noekk_ schreef:Wauwie,, echt wel twee supermooie paarden

Dank je
frieske schreef:wow, die laatste foto is echt prachtig.
Welke tips heb je gekregen om meer verbinding te houden?
En wat was de oorzaak daarvan?
gr esther
de oorzaak is dat als je been geeft hij ipv van achter naar voor te gaan lopen snel meer opwaarts wil lopen. Door de overgangen heel simpel te rijden ging hij makkelijker naar de hand toelopen en kreeg ik een steeds beter gevoel in mijn hand.
evaeva schreef:Ziet er goed uit, lijkt alleen ofdat je zadel wat klein is.
Welke van de twee? Het zadel van Joost is voor mij alles behalve ideaal. Maar voor de tijd dat ik hem rijd doe ik het er maar mee.
cinv schreef:Het zijn mooie paarden dat je hebt

Helaas heb je ze niet maar ik ben wel heel blij dat ik er mee rond mag sturen.