Beauty & ik @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ninabeauty

Beauty & ik @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-07 20:00

hooi
hier weer een topic van beauty en mij.
voor mijn gevoel liep ze niet echt lekker maar op de foto's ziet het er wel redelijk uit volgens mij.
ik weet het mijn schouderbinnenwaarts is nog niks het lijkt nergens op maar ik en er mee bezig.
ik zou graag reacties willen maar alleen in de vorm van tips.

wat punten waar ik op moet letten:
- tenen naar binnen(kben net een pinguin)
- pianohandjes
- boven lichaam naar voren

ik hoop dat jullie je reactie achter laten.

Afbeelding
1. dit was dus 1 van die pogingen tot schouderbinnewaarts Tong uitsteken

Afbeelding
2.gebroken lijn (denk ik)

Afbeelding
3. galop nou dit is waar ik mezelf zo aan erger ga nou eens naar achter zitten nina!!! Boos!

Afbeelding
4. galop

Afbeelding
5. stukje draf

Afbeelding
6. voorbereiding tot wijken (ofzoiets Haha! )

Afbeelding
7. wijken

Afbeelding
8. hoe bedoel je pinguin

Afbeelding
9. hier dan nog der lieve koppie

wat vinden jullie van mijn dekje?
het is maat full normaal heeft ze dat altijd maar dit is wel een beetje groot maar pony is te klein.
op de manege noemen ze me kuikentje Haha!
hea jorinda, dewi, melissa en denise?
Laatst bijgewerkt door ninabeauty op 14-07-07 20:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Eva_Arno

Re: Beauty & ik @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 20:03

leuke pony hoor! vind het er alleen niet altijd ontspannen uitzien (kan momentopname zijn), misschien helpt het als je wat meer voorwaarts neerwaarts rijd?
erg leuk dekje, idd een kuikentjeskleur! maar is het niet wat te groot? Lachen

Lil_mii

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 20:06

heej leuk hoor ik de dak tip's van mensen die M1 rijden dat zou nog betr zijn:P:P
chantal leuk foto he

ninabeauty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-07 20:07

EevaAhH schreef:
leuke pony hoor! vind het er alleen niet altijd ontspannen uitzien (kan momentopname zijn), misschien helpt het als je wat meer voorwaarts neerwaarts rijd?
erg leuk dekje, idd een kuikentjeskleur! maar is het niet wat te groot? Lachen

het kan zijn dat ze niet altijd ontspannen eruit ziet want ik vond dat ze niet echt lekker liep

ruth91

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 20:12

EevaAhH schreef:
idd een kuikentjeskleur! maar is het niet wat te groot? Lachen

dat heeft ze uitgelegd tog Tong uitsteken
een kleinere is weer t klein, t staat onder de laatste foto Knipoog
maar de kleur is idd wel leuk *LOL*
op de eerste foto kijk je naar beneden, waarschijnlijk om de schouderbinnewaarts te bekijken, maar probeer vooruit te kijken en te 'voelen' wat er onder je gebeurd Knipoog

Methodiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 20:55

Ziet er goed uit nina !
Gaan zeer vooruit jullie twee !
Let erop dat je wel meer vooruit gaat kijken
en niet gaat kijken of je ergens nog een euro ziet liggen. Haha! xx jam !

Eva_Arno

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 20:59

ruth91 schreef:
EevaAhH schreef:
idd een kuikentjeskleur! maar is het niet wat te groot? Lachen

op de eerste foto kijk je naar beneden, waarschijnlijk om de schouderbinnewaarts te bekijken, maar probeer vooruit te kijken en te 'voelen' wat er onder je gebeurd Knipoog

sorry Schijnheilig

ninabeauty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-07 21:07

op de eerste foto kijk je naar beneden, waarschijnlijk om de schouderbinnewaarts te bekijken, maar probeer vooruit te kijken en te 'voelen' wat er onder je gebeurd Knipoog[/quote]

ik had hem een edit geven nadat ze dat gezegt had want ik wou het erin zetten maar was het vergeten

naugthytjhu

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 21:00

Heee kuikentje Tong uitsteken!

In RL vond ik 't er netter uitzien Lachen! Commentaar geef je zelf al.Veel succes er verder mee concurent Tong uitsteken!

xx melis

HarryM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 21:05

ziet er opzich wel goed uit probeer alleen bij het wijken iets meer zijn achterhand mee te nemen.... dit kan uiteraard een moment opname zijn maar altijd handig om er extra aandacht aan te besteden. wijken werkt ook altijd goed om een beetje rust in je rijden te krijgen.. (mijn ervaring). Misschien kun je schouderbinnen waards oefenen als je pony op de hoefslag loopt zo heeft hij voor het idee nog wat steun aan het hek.. Verder leuke pony en je hebt je pony lekker aan het werk

groetjes leonihuis

ninabeauty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-07 21:07

leonihuis schreef:
ziet er opzich wel goed uit probeer alleen bij het wijken iets meer zijn achterhand mee te nemen.... dit kan uiteraard een moment opname zijn maar altijd handig om er extra aandacht aan te besteden. wijken werkt ook altijd goed om een beetje rust in je rijden te krijgen.. (mijn ervaring). Misschien kun je schouderbinnen waards oefenen als je pony op de hoefslag loopt zo heeft hij voor het idee nog wat steun aan het hek.. Verder leuke pony en je hebt je pony lekker aan het werk

groetjes leonihuis

ja probeer ik maar soms is er geen hoefslag of gaat ze er vanaf

HarryM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 21:08

als ze van de hoefslag af gaat of je merkt dat ze dat gaat doen maak dan gewoon een kleine volte zo blijft het ook leuk voor je pony.. en wees tevreden met de kleine stapjes in de richting

j0rinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 21:33

leonihuis schreef:
als ze van de hoefslag af gaat of je merkt dat ze dat gaat doen maak dan gewoon een kleine volte zo blijft het ook leuk voor je pony.. en wees tevreden met de kleine stapjes in de richting

ben ik het mee eens.
verder:
het ziet er zeker goed uit maar:
met schouderbinnenwaarts is wat je het beste kunt doen is een kleine volte maken waarin je haar meer voor je binnenbeenactiveert en dan een beetje uit laat zwaaien van achter zeg maar en dan op de hoefslag die stelling aanhouding en met je buitenhand en been der schouders van de hoefslag duwen en met je binnebeen der achterhand erop houden. ik geloof dat k het nu wel redelijk verteld heb en als je een paar pasjes gehad hebt afsluiten met een volte. verder heel belangrijk kijken in de richting waar je heen gaan anders breng je je pony uit balans. verder is me in je wijken opgevallen(in real life) dat je snel je binnenhand naar je toe haalt ipv je buitenhand probeer goed tegen jezelf te zeggen binnenhand naar voor en buitenhand eraan. verder ben k trots op je meid dat je leuke pony fijn aan het lopen hebt. ik had het er met je moeder nog over dat het zo goed ging.
hopen dat je zondag je laatste puntje rijd dan kunnen we de 29ste genieten van je L1 debuut waar ik zeker bij ga zijn.
en wat de 22 ste betreft ZET HEM OP!!!

ninabeauty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-07 21:16

ben ik het mee eens.
verder:
het ziet er zeker goed uit maar:
met schouderbinnenwaarts is wat je het beste kunt doen is een kleine volte maken waarin je haar meer voor je binnenbeenactiveert en dan een beetje uit laat zwaaien van achter zeg maar en dan op de hoefslag die stelling aanhouding en met je buitenhand en been der schouders van de hoefslag duwen en met je binnebeen der achterhand erop houden. ik geloof dat k het nu wel redelijk verteld heb en als je een paar pasjes gehad hebt afsluiten met een volte. verder heel belangrijk kijken in de richting waar je heen gaan anders breng je je pony uit balans. verder is me in je wijken opgevallen(in real life) dat je snel je binnenhand naar je toe haalt ipv je buitenhand probeer goed tegen jezelf te zeggen binnenhand naar voor en buitenhand eraan. verder ben k trots op je meid dat je leuke pony fijn aan het lopen hebt. ik had het er met je moeder nog over dat het zo goed ging.
hopen dat je zondag je laatste puntje rijd dan kunnen we de 29ste genieten van je L1 debuut waar ik zeker bij ga zijn.
en wat de 22 ste betreft ZET HEM OP!!![/quote]

thanks jorinda ik hpoop dat je me in RL ook helpt van de week

ninabeauty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-07 08:43

Ik heb de peeskappen bij me dekje gehaald gister(18/07) ze zijn gewoon te leuk van de week weer een nieuw topic

meisj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 08:58

Idd wat je al zei : Dat je afentoe naar voren zit.
Probeer goed rechtop te blijven zitten ( ik weet zelf hoe moeilijk het is)
Voor de rest loopt je pony mooi en op de foto van het wijken tilt hij goed zijn voetjes op !
Het is een leuk beestje ! Haha! en het dekje staat hem goed !

ninabeauty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-07 09:08

tnQs

De komemde weken zal ik had moeten trainen want de wedstrijdkalender is weer vol.
de 22ste hoogvliet (laatste wp in de B nodig)
de 29ste rozenburg(als k laatste B wp haal L1 starten)
voor de 29ste heb ik me ook al opgegeven voor het L1 want ik heb nog geen wedstrijden gehad waarin ik geen winstpunten heb gehaald .
Zondag zal ik een topic plaatsen van de wedstrijd en als ik een goede fotograaf kan vinden voor de 29ste (mijn L1 debuut) zal ik dat ook een topic plaatsen