Het plan was eigenlijk om allround te gaan doen, maar in die weken moest ik nog naar school.
Ik kon wel naar deze week, wat wel betekende dat ik naar de SGW week ging.
Nou ben ik meer van de dressuur, maar het springen ging steeds beter, en Ermelo laat je niet zomaar schieten
.Dus, ingeschreven voor week 6, SGW (Kev is een paard, dus kon die week niet pony's allroud doen
).Toen ik er heen ging, had ik echt zo'n idee van, ik ga toch nooit crossen rijden, maar het is wel leuk om eens wat anders te springen.
Ik vond de crosslessen super leuk, en zit er wel aan te denken misschien volgend jaar er tóch mee te beginnen
.Op Bussloo heeft mijn zusje foto's gemaakt, ze had net een nieuwe camera, dus die kon ze mooi uittesten
.De foto's zijn helaas wel wat wazig geworden, maar je ziet er wat op, en sommige zijn wel fatsoenlijk
.Normaal rijd ik dus dressuur, en 1x in de week spring ik, ik cros normaal niet, dus het was even wennen, Kevin heeft het bij het oude baasje wel gedaan, hij heeft daar wpen in de B gehaald, en hij heeft maar 1x geweigerd, op de kliko's
Tot ong. een half jaar terug ben ik erg bang geweest met springen, nu gaat het gelukkig weer goed, en heb ik het vertrouwen weer, en hij ook weer in mij.
Het was dus erg goed voor ons om dit te doen
.Ik vond het supergaaf, en heb zo genoten, dat mijn houding niet altijd even best is
.Aandachtspuntje dus
.Nou, dit is wel lang genoeg geloof ik, foto's dan maar

Voor het opzadelen zijn knappe hoofdje
.
Losstappen

Volgende!!!!
(oortjes mooi naar voren, hij vond het echt leuk
)
eerste van de 2 smalletjes.

Het lijkt of hij stopt, maar hij springt alsnog
.
Wazig, maar vond hem toch iets hebben
.
en toen waren we iets te snel
.
Ik weet niet wat we hier doen, maar aan Kevs verveeld hoofdje te zien had het wss iets met dressuur te maken
.
Wazig, en ik hang scheef, verder vind ik hem leuk
.
en we rijden op de hindernis af
.
Nog even en hij gaat huilen

Zoefff......

En als er dan weer gecrosst mag worden wordt het koppie weer vrolijk
.Dat waren ze, ik hoop dat jullie het leuk vonden
.ps, heb wel spierpijn van telkens op dat springzadel rijden en in die verlichte zit
.Maar we hadden het er zeker voor over

.