Het was toen al best warm, lekker los gereden. Voelde op zich wel fijn en actief aan. Toen mocht ik om 9 uur als allereerste starten en na lang twijfelen toch maar uit mijn hoofd gereden. Vooral het stap gedeelte in de proef vond ik beide keren niet fijn. Ontspanning was weg, maar voor de rest voelde het allemaal erg ontspannen aan. Misschien wat te braaf, maar ben allang blij met ontspanning. De laatste dressuurwedstrijd van voor de blessure (januari) was een hel, toen kwam ze met 4 benen van de vloer en stond ze opeens recht overeind. Resultaat was uiteindelijk 175 punten.
Voordat ik de tweede proef kon beginnen is die jury de hele ring gaan bekijken en bleef hij maar praten met oa mijn vader. Maar uiteindelijk kon ik toch starten. Dit keer wel met voorlezer, omdat ik twijfelde. In deze proef was het stap gedeelte juist weer wel heel fijn en ontspannen. Tussen de onderdelen door was ze wat onrustig met haar hoofd, maar ze deed het eigenlijk allemaal wel heel netjes. Dit resulteerde uiteindelijk in 188 punten en een 4de plaats!
Onze eerste landelijke prijs is binnen, haha! Ik ben trots op het paard. Na maanden van vechten, onrust en een hoop stress en spanning, zitten we sinds de blessure, waardoor we er 5 maanden uitgelegen hebben, in een stijgende lijn. Daar hoop ik dan ook nog een tijd van te kunnen genieten, ben echt onwijs trots op hoe ver we nu al gekomen zijn.
1. Losrijden. Het is dus wel te zien dat Nuut een stuk ruimer is gaan lopen. Het gaat gewoon allemaal een heel stuk makkelijker, ook wordt ze steeds losser en begint ze steeds meer lekker te knabbelen

2. Maar vooral de ontspanning die komt vind ik erg belangrijk!

3.

4.

5.

Oftewel 175 en 188 punten, een vierde plek en een trotse Nouk
Je blijft bezig haha!
Super!
netjes gedaan hoor