Afscheidsfilmpje (+nog wat foto's) Riva

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Caro_Vladi

Afscheidsfilmpje (+nog wat foto's) Riva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-07 17:25

Het is nu alweer een maand geleden dat Riva is verkocht. Verdrietig We gaan snel een keertje langs om te kijken hoe het gaat en hebben al wel contact gehad met de nieuwe eigenaresse en volgens haar had riva het erg naar haar zin. Riva heet eigenlijk in het echt Soraya en is nu weer terug gedoopt naar Saraya. De nieuwe eigenaresse is een Z ruiter die in de toekomst wedstrijden met haar gaat rijden, ik weet zeker dat riva het naar haar zin gaat hebben bij haar. Lekker op de wei met soortgenoten, buitenritten maken, hard trainen en wedstrijden rijden, dat is waar ze het meest plezier in had!

Ik heb Riva ongeveer 7 maanden gereden en in die tijd is ze helemaal veranderd van een moeilijk paard dat niet lekker in d'r vel zat, geen plezier had in het werken, korte drafpasjes maakte, niet kon galloperen en ga zo maar door naar een paard dat voor je door het vuur ging, plezier had in nieuwe dingen leren en genoot van wedstrijden en shows lopen!
Ik ben erg trots dat we samen op dit punt zijn gekomen, ik had gehoopt nog wat langer van haar te kunnen genieten en wedstrijden met haar te gaan starten maar dat zat er helaas niet in..
Ik mis haar nog steeds en het was best moeilijk om dit filmpje te maken, we waren echt een team Vriendjes zijn?

http://www.youtube.com/watch?v=bJ1nSRTePxY

Afbeelding

Nog wat foto's van de Showdag waar we voorop reden in de carrousel
Afbeelding

Afbeelding

Kusje aan de buurman
Afbeelding

Riva je was mijn toppertje ik zal je nooit vergeten Vriendjes zijn?

Caroline

x__Ellis

Re: Afscheidsfilmpje (+nog wat foto's) Riva

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 18:13

Echt jammer voor je meis .. !

Ik leef met je mee, veel sterkte.

Erg mooi paard trouwens Knipoog

Yelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 18:14

Jammer voor jou dat ze verkocht is Verdrietig Mooi paard, filmpje is ook mooi. Rijden zag er in ieder geval netjes uit Ja

egnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 18:27

Wat een ontzettend lekker ding en fijne combinatie waren jullie. Ik denk dat je iets te goed hebt gereden. Wie wil niet zo'n paard onder de kont hebben....
Sterkte

j0rinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 18:49

wow dat ziet er netjes uit meid.
heel veel sterkte hiermee je mag zeker zeggen dat jullie een team waren zeg. jullie waren een leuke combi

mel_poca

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 19:11

echt jammer
het is echt een mooi beesje
hij kan ook mooi lopen.
en jullie passen ook goed bij elkaar.

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 19:16

ahw.. echt een heel mooi filmpje vind ik het! jullie waren een hele mooie combinatie..

Klopt het dat jij jefta en tamila ook kent ? zag hun filmpje staan bij jou youtube filmpjes.. Knipoog

hessy8

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 19:35

Mooi paard, jammer dat ze verkocht is. Maar ze gaat het vast erg naar haar zin krijgen Haha!

Caro_Vladi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-07 22:13

Bedankt voor alle leuke reacties..ik hoop snel een keertje langs te kunnen gaan om te kijken hoe ze het heeft!

En stiekem hoop ik dat ik nog een rondje mag rijden Bloos

@niceirisje15--> klopt ik ken jefta hartstikke goed, is een vriendin van mij en ik heb tamila ook een tijdje voor haar gereden, waar ken jij haar dan van? (zie dat je uit den helder komt..zal daar wel van zijn Knipoog )

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 00:17

Caro_Vladi schreef:
Bedankt voor alle leuke reacties..ik hoop snel een keertje langs te kunnen gaan om te kijken hoe ze het heeft!

En stiekem hoop ik dat ik nog een rondje mag rijden Bloos

@niceirisje15--> klopt ik ken jefta hartstikke goed, is een vriendin van mij en ik heb tamila ook een tijdje voor haar gereden, waar ken jij haar dan van? (zie dat je uit den helder komt..zal daar wel van zijn Knipoog )

Ja inderdaad, woonden bij elkaar in de buurt. Reden op dezelfde manege, tijdje bij elkaar in de les gereden, daar ken ik haar van Knipoog

Bino_Pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 08:40

mooi filmje..
erg jammer dat ze weg is! Weet hoe het voelt.. Sterkte!
En het is altijd leuk als je nog eens kunt gaan kijken Lachen

maar ligt het aan mij of lijkt het dat je je handen niet echt stil hebt? Denk dat je handen wel beetje lager mogen Lachen (aangezien je topic op HAW staat)
[Edit] zie in je profiel dat je het bij je eigen paardje niet doet Lachen

Caro_Vladi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-07 19:39

@Bino_Pino, je hebt inderdaad gelijk, had denk ik beter mijn teugels een stukje korter kunnen nemen. De kwaliteit van het filmpje vertekend het beeld ook een beetje hoor. Omdat de achtergrond redelijk donker is en ik handschoentjes aan had Knipoog

De nieuwe eigenaresse heeft laten weten dat ze in september haar eerste wedstrijd heeft, dan wil ik zeker gaan kijken! Nu geloof ik wel dat het dan dus hartstikke goed gaat omdat ze eigenlijk eerst een jaartje gewoon wilde rijden en daarna pas gaan starten. De oude eigenaresse heeft gisteren gemaild of we binnekort een keertje langs kunnen komen, ik hoop dat ze snel mail terug krijgt. Lachen

row_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 23:50

Mooi paard!
jammer dat die verkocht is Verdrietig
rijden zag er erg goed uit!
wel fijn te horen dat het al goed gaat bij zijn nieuwe baasje Lachen
sterkte Ach gut