Bit tussen de kieen nemen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

magriet

Bit tussen de kieen nemen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-07 08:11

Sinds een teetal maanden is mijn paard wat vervelend met rijden. ALs ik iets extra stelling vraag en gister al toen ik aangaf dat ik wilde afwenden neemt ze het bit tussen de tanden en vliegt ze als een dolle weg.
Volgens mij heeft ze geen rugpproblemen of zo. Binnenkort laat ik iemand komen om naar de tnaden te kijken maar zou het ook nog iets anders kunnen zijn?
In het begin deed ze het als ik linksomreed. Gister was het ineens toen ik rechtsom reed.

Oja ze pakt dan het bit vast en slingert de tong naar buiten

MisDaad

Re: Bit tussen de kieen nemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 08:52

volgens mij geef je zelf al heel goed aan waar de problemen kunnen zitten Knipoog
vergeet alleen niet, dat 9 van de 10 rugklachten komen van een probleem aan 1 of meerdere benen Knipoog

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 08:53

Past je zadel nog goed?

midgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 09:19

Denk dat je even moet proberen om haar bitloos te rijdne, kijken wat ze dan doet.
Zou voor ik verder rij ook de tandarts even laten komen en als daar niks mis mee is even bij jezelf de fout gaan zoeken!!!

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 09:33

Idd tijd voor de tandarts, en de osteopaat! Best kans dat je paard een rare sprong gemaakt heeft, en zich ergens verdraait heeft. Laat het even allemaal goed nakijken, als je paard zoiets ineens gaat doen, is er iets mis...

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-07 11:42

Gister was er weer niets aan de hand met het rijden. Heerlijk licht aan de teugel en ook extra inbuigen was geen probleem. Toch laat ik binnenkort naar haar tanden kijken. Als daar niets uitkomt moet er toch maar een osteopaat komen denk ik.

Chloe_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 14:42

ikz ou als ik jou was ook even de tandarts er naar laten kijken
als het probleem hier niet ligt misschien is de dieren arts naar zijn benen en rug laten kijken