Voor andere foto's van Amorado en meer weetjes zie http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=175&t=791424&hilit=
De moeder heet Harisha van de Stekebees en is nu 4 j. Ze is bij ons geboren en haar vader is Jetstream W (v. Jetset).
Ze had nu ongeveer 3 maandjes stilgestaan, dus 2 maanden voor de bevalling en lekker een maandje volledige rust gehad met haar zoon.
Ze is nog maar licht aangereden ; heb met haar nog maar één wedstrijd gereden bij de jonge paarden en we waren iets van 15de ; was best trots want als je zag wat er allemaal mee deed (van die kwijlpaardjes
met supergoei ruiters... )Gisteren dus voor het eerst terug met haar begonnen.
Eerst rustig geborsteld, waarbij de kleine ook een hele beurt kreeg
vond hij precies leuk... Het is ook zo'n knuffeldier

1. Opzadelen ; Morry komt lekker kroelen

2. Na eerst even de rijbak te hebben rondgewandeld even longeren

3. Een frontale botsing kon nog net voorkomen worden

4. Balkjes stappen

5. Oh wat is hij schattig!!! dat koppie

6. En we zitten, big smile
mijn dag kon niet meer stuk
7. Waar blijft dat veulen nu toch ?!

8. Ah daar is ie...

9. En van al dat lopen krijg je dorst

Dat was het dan voor dag 1
Dag 2 (vandaag dus)
1. En daar zitten we weer, kleintje moet nog even drinken, dus we kunnen nog niet vertrekken

2. En wat is ie weer wild en actief

3. Soms toch wel een rustig moment

4. Rustig drafje

Ik had een filmpje, maar helaas is het misgelopen bij het uploaden
, zal het nog eens proberen en dan mss derbij zettenIk ben supertrots op mijn meid ; ze heeft geen enkele keer gebokt of weggeschoten, had nu wel verwacht dat ze braaf ging zijn, maar zat toch wel klaar om een bokje op te vangen...
We hebben al gegalopeerd en zelfs over de balkjs gesprongen
Nog één dingetje:
Ik rij de merrie nog heel los omdat ze nog niet veel druk gewend is en ook omdat het de eerste keer was na 3 m, wou vooral dat ze ontspannen liep, maakte nog niet uit hoe het eruit zag...
ook heel irritant
En uberschattige Amorado.