Jaja heb foto's gekregen die wel gelukt zijn
. Met concours is er altijd voor de eilanders relaisspringen. Dat gaat zo: je word als eilander gekoppeld aan een springruiter die van de vaste wal komt. Als eerst moet dan de eilander zijn parcours springen en als die klaar is snel terug het "starthok" in en dan springt de springruiter zijn parcours. Als die terug is heb je de uiteindelijke tijd. Mocht de eilander nou 3 weigeringen hebben moet die snel terug naar "starthok" en moet de springruiter verder waar de eilander gestrand is en daarna nog zn eigen parcours springen. Maar gelukkig hadden wij geen weigeringen en geen balkjes. Ja sprongen zijn echt onwijs laag
, mocht je nou denken waar komt die slof opeens vandaan, die had ik er voor de ereronde ff aan gedaan had dr beetje geflipt verwacht(gezien de manier hoe we er gekomen waren) maar dit viel reuze mee. Heb dus niet met slof gesprongen!! Nog wat ik had me witte goed enzo niet aan omdat we meteen hierna de carrousel nog een keer moesten doen en ik tussendoor geen tijd had voor omkleden, dit was dus me carrousel outfit(met me jas uit dan).Was overigens 2e van de 3
.Edit: ik was gekoppeld aan Meindert Meier
.Op naar de foto's:

1. Erg leuke foto vind ik dit!!

2. Jammer dat Calypso dr hoofd er niet op staat.

3. Calypso staat er leuk op, maar omg mijn hoofd
.
4. I believe I can fly!!

5. En klaar!

6. onze "fanclub"
.Commentaar mag, maar houd het vriendelijk. Ik ben geen topspringruiter. Al zit ik er wel over te denken ooit officieel in de springsport te starten, maar dat terzijde.
Groetjes Anne

Maar ik zie nergens een slof hoor?