^ Eventjes poseren..

^Galopje...

^ Stijltje,
ze kwam beetje raar uit vandaar dat ik zo raar boven haar zit.
^ Kruisje..

^Als laatst floortjes lieve koppie:). slaap
Ik wil graag tips enz..!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ze kwam beetje raar uit vandaar dat ik zo raar boven haar zit.

en geef iets meer teugel op de sprong..
fleurbartels schreef:sorry maar echt een beetje overdreven. waar werden shetties voor gebruikt..... voor enorm zwaar werk! die beestjes zijn zo sterk! hoeveel weegt kim? weinig volgens mij.
ik vind het harstikke leuk! heb vooral lol! als je shettie niet wilt dan zou die wel wijgeren.
.. En ik ben het een beetje zat altijd de reactie's: wat maakt het toch uit, ze hebben toch lol!
. Wil gewoon even die reacties de wereld uit helpen
.
. Qua commetnaar.. Je tenen iets naar binnen (zover ik het kan zien, ik kan er niet op klikken voor grotere versie) en geef hem iets meer ruimte met springen. En inderdaad, je beugels mogen een paar gaten langer (hoop eigenlijk niet dat je er nog op stapt.. maargoed).
. Of zoek een klein bijrijdertje oid
. traan_beauty schreef:fleurbartels schreef:sorry maar echt een beetje overdreven. waar werden shetties voor gebruikt..... voor enorm zwaar werk! die beestjes zijn zo sterk! hoeveel weegt kim? weinig volgens mij.
ik vind het harstikke leuk! heb vooral lol! als je shettie niet wilt dan zou die wel wijgeren.
.. En ik ben het een beetje zat altijd de reactie's: wat maakt het toch uit, ze hebben toch lol!
. Wil gewoon even die reacties de wereld uit helpen
.
. De ts heeft hier absoluut een goed gewicht voor een shet, haar lengte is daar in tegen wel te lang.. Daardoor kun je een heleboel belemmeren zonder dat het shetje daarin tegen gaat.. Als het shetje niet beter weet, tja.. Dan zou hij ook niet weigeren ed. Maar ondertussen is het heel slecht voor het lichaam van hem.
): Daar ben ik het helemaal mee eens maar zo bedoelde ik het niet
. Ik bedoelde dat als je het shetje aan het verknallen bent lol niet uitmaakt, want je verknalt hem ondertussen wel mooi.
). babli schreef:ik word er echt gek van dat als iemand ook maar een topic opent met rijfoto's van een shetlander dat de meest mensen er gelijk opafstormen om commentaar te geven. Ik zie op de fotos niks aan de shet waaruit ik kan opmaken dat het hem te zwaar is of te belast. Anders zou hij toch niet springen.
babli schreef:ik word er echt gek van dat als iemand ook maar een topic opent met rijfoto's van een shetlander dat de meest mensen er gelijk opafstormen om commentaar te geven. Ik zie op de fotos niks aan de shet waaruit ik kan opmaken dat het hem te zwaar is of te belast. Anders zou hij toch niet springen.
tinkerXXlufX schreef:babli schreef:ik word er echt gek van dat als iemand ook maar een topic opent met rijfoto's van een shetlander dat de meest mensen er gelijk opafstormen om commentaar te geven. Ik zie op de fotos niks aan de shet waaruit ik kan opmaken dat het hem te zwaar is of te belast. Anders zou hij toch niet springen.
Inderdaad..
ze zit hem niet met de voeten in de weg.. tenminste van wat ik kan zien.. ik kan niet de foto's vergroten..
maar ik denk dat het vooral om het gewicht gaat..
maar als ze te lang is en hem met haar voeten in de weg zit, vind ik het ook niet echt goed kunnen.. maar voor zover ik het kan zien, is dat ook niet het probleem
.