Ze heeft in de sport L2+ iets in de 20 wp. gelopen, maar volgens de regels kan een shetlander geen M1 lopen, terwijl de oefeningen thuis op les goed gingen, dus hebben we besloten haar voor de kar te beleren, vorig jaar.
We rijden ook ringsteekwedstrijden en vorige week zaterdag was onze 1e helaas geen foto's komen nog. We waren 2e met 37 punten. In de 3e ronde miste ik 1 ring. |:-|
Mn zusje ment en ik steek
we zijn dan verkleed als boeren.Even nog wat opmerkingen:
- ze heeft hier nog geen ijzers, wegens hoefsmid op vakantie, ze heeft nu haar ijzers weer om. Dus hierover geen commentaar. Want de hoefsmid stond gepland
- ze heeft staart & manen eczeem dus soms zie je een plekje op voorhoofd & staart. We hebben een deken voor haar maar ze is aan een nieuwe toe; nog even sparen
- de 1e x sinds een dik half jaar hebben we haar even in de bak gepakt, en even geoefend, dit zand lag vast dus het trok niet zwaar.
Foto's van oefenen, van echte werk komene nog. Video ben ik aan het uploaden.

Samen met mn zusje

Samen met mn zusje en nicht. Foto is wat anders dan die andere wegens met de tel. gemaakt.

Ook met de tel. gemaakt.

Ook met de tel. gemaakt, en boe zegt sonja

Nog een x in de bak mt mn zusje.

Yeah, ik |:-|

Even stofzuigen bijna

Gewoon een foto

Hier in onze dikke wintervacht en even een hupje

Toen er nog blubber enz. lag |:-|

O, jah we zijn baas over iedereen!
http://www.youtube.com/watch?v=203Hk2LE9uk
Video ^^ , en foto's van ringsteken zelf komt nog. En nog wat rijfoto's van haar
Nu je hier toch bent mis. een reactie?