Je moest met je paard of pony een aantal hindernissen nemen.
Voor iedere hindernis kon je een bepaald aantal punten halen, in totaal kon je 156 punten halen.
Met mijn pony Spetter had ik 104 punten en met mijn paard Omega had ik 150 punten gehaald
het hoogste aantal van de dag..Met Omega doe ik redelijk wat grondwerk en hij is dus al wel wat gewend, al zaten hier wel wat nieuwe dingen tussen die we nog nooit hadden gedaan.
Over een balk zijwaarts heen en weer lopen, hij deed het in een keer goed, als ik met hem oefen doet hij het nooit goed dus ik was nogal verbaasd dat het lukte.

Tussen twee hindernissen door waar allerlei dingen aan hingen.

Een ander paard van stal, ze gaat niet! door de slingers heen...

Over de brug, de eerste keer dat we dit deden.

Joepie voetballen, de bal moest een stuk over de hoefslag gerold worden, je mocht een bezen gebruiken om de bal vooruit te duwen. Voetballen doen we vaker dat kende hij dus.

Met de vlag een rondje rijden door de bak, het ging op tijd dus dat deden we in galop.

Een variant van een ei op een lepel, erg geconcentreerd met een bal op een schuimspaan.

Met Spetter heb ik ook meegedaan, Spetter is 2 jaar oud en meer dan af en toe een wandeling maken heb ik nog niet met hem gedaan.
Ik wilde eens zien wat hij hiervan vond, hij vond het wel spannend maar ook wel leuk, hij was 's avonds moe maar voldaan.
Met Spettertje, hij gaat niet over de planken..

Oh wacht, je hebt een snoepje
dat verandert de zaak.
Joehoe, zien jullie het, ik sta op de planken!

Nou OK dan, ik volg je ook over het zeil, vind het nog wel wat eng hoor!

Vooruit omdat je van die lekkere snoepjes hebt, ik volg je ook over de brug.

En nou, wil je nou ook nog dat ik door die slingers heen loop?? (hij volgde me na een paar keer aandringen)

Al met al een geslaagde dag en ik heb veel plezier gehad en ben trots op mijn beide mannetjes!