Passorapard schreef:Wat leuk zeg dat roze bij die kleine stat echt cute!
thnx passorpard
xxxNicky schreef:Erg gaaf om te zien hoe je met je paarden omgaat!!
thnx nicky ..dat kan jij ook hoor , kwestie van bezig zijn
mememe schreef:Wauw, echt leuk dat je dat met je paarden kan doen.
Leer me even snel via internet, hoe je moet blijven zitten.
Ben er dinsdag vanaf gevallen in galop zonder stijgbeugels

, volte is ook zo mooi om uit te breken

.
Veel plezier nog met je paarden.
hoe je erop moet blijven zitten ....ik moet zeggen met het schaapje zit je best stevig en ik heb een handvat eraan zitten
Sherra schreef:wat gaaf zeg, dat bitloos

ik rij soms bitloos, maar meestal met bit. Ik vind het wel heel leuk om te doen.
vaker doen sherra , als het toch leuk vind ....
randie schreef:Ik vind het erg mooi om te zien, maar het moet je als ruiter & paard wel liggen. Mijn paard vind het afschuwelijk als ik zonder zadel rijd...
sommige paarden zitten ook niet lekker (hoge schoft etc etc ) maar kan zijn dat jou paardje erg gevoelig voor is , jammer maar met zadel is wel beter om te rijden
celticpony schreef:zit er goed uit zeg,die eerste foto is ook wel erg stoer!
hoe heb jij dit opgepakt?
eigenlijk ben ik plotseling over gestapt ...eerst wel met halster , toen halster met neck-rope en toen alleen met neck-rope ....je kunt dit alleen doen als je paardje voor 100% vertrouwd ....anders moet je dit ook niet doen ...maar wil je meer weten stuur dan een pb
Ilsex schreef:Echt kei mooi hoe je met dat paard communiceerd !

IK vind het echt super mooi/goed en leuk van je dat je zonder bit rijd !!

.dat zadeltje van je dochtertje vind ik echt lief !! Hoe kan je zonder bit rijden , i.p.v met halster.
thnx voor je reactie Ilsex alleen snap ik je laatste zin niet goed
natje93 schreef:ik vind dit echt heel mooi om te zien echt geweldig hoe je er mee omgaat
en je dochtertje is echt super schatig om te zien ...
thnx natje93
ezzybezzy schreef:Super hoe je dit doet, helaas zie ik mij in de hele verre toekomst niet met mijn paardje dit doen ( helaas)
Succes verder!
niet opgeven ezzybezzy ...m`n pony was ook een probleem paardje hoor , schrok overal van , de witte markeringen over de weg niet over te krijgen etc etc , door veel grondwerk doen en bom proef te maken hebben we een goeie basis op gebouwd van elkaars vertrouwen
en hij was ook al 16 jaar toen ik hiermee begon
MyHorseGirl schreef:Super leuke foto's!!! Vooral dat meisje met dat roze.. Echt superlief!!

thnx MyHoreGirl
evaeva schreef:Ziet er echt vet uit! Die schapenvacht vind ik echt helemaal super. En wat een geweldige combinatie zijn je dochter en de shet!
thnx evaeva
Maysie schreef:Mooie foto's weer en wat staat dat roze zadeltje die shettie uberschattig

!
thnx voor de leuke reacties