Het is alweer een tijdje geleden, maar Dautsen en ik zijn nu eindelijk officieel L1 startgerechtig (6 wedstrijden in de B gereden, 11 winstpunten). Ik ga nu even serieus aan de slag met haar, want er moeten toch nog wel wat dingen gebeuren voordat ik L1 wil starten. Het idee is om ongeveer rond oktober/november L1 te starten.
Ik heb de laatste tijd wat weinig les gekregen, maar daar gaat weer verandering in komen. Dautsen is veranderd van een sloom paard in een heel werklustig paard (tenminste zo lijkt het haast). Ik rijd de laatste tijd wat vaker met sporen, omdat ik ook bezig ben met het wijken en schouderbinnen. Ze reageert heel goed op de sporen en is echt enorm voorwaarts.
Genoeg gepraat, hier zijn de foto's:
(ik geef bij elke foto commentaar op mezelf
)1. Rare handjes

2. Mooi galopje. We moeten hier nog hard aan werken, want Dautsen galopeerd nogal op de voorhand. Er komt al wel iets vordering in.

3. Handen verder uit elkaar.

4. Cap afgedaan
het was erg warm en ik ben niet zo hittebestendig. Normaal gesproken rijd ik 's avonds en heb ik geen last van al dat zweet op mijn hoofd!
5. Lange teugel. Deze hoort eigenlijk nog voor foto 4.

6. Hoezo bergop

7.

8. Hier mag ik wat normaler kijken en Dautsen er iets meer doorheen. Ze probeerde regelmatig haar rug weg te drukken. Dit omdat we meer aan het bij elkaar rijden denken en dat vindt ze af en toe nog niet helemaal leuk.

9. Overgang galop-draf, ik moet niet inknikken!

10. YES!

Zo dat was het weer! Ik kan best goed tegen commentaar, mits het goed is
Laat vooral iets achter!!
Groetjes!!
Succes in de L1!
(Ik weet trouwens niet of dat daadwerkelijk zo is, maar iedere keer dat je hier foto's plaatst lijkt dat wel zo en je bent zo de B doorgevlogen). Je moet alleen echt echt echt proberen te letten op je tenen, want dat verstoort het beeld een beetje. Maar verder: lekker knallen in het L1! 
! Blijf het een superpaard vinden! Ziet er ook goed uit.Veel succes er verder mee.