Daarna rustig weer conditie op gaan bouwen, maar niet echt in de bak aan het oefenen geweest, door alle regen was er al snel geen bak te vinden hier waar nog fatsoenlijk in gereden kon worden.
Maar toch maar opgegeven voor de onderlinge wedstrijd dit keer, moest er toch een keer van komen! Uiteindelijk had ik deze week nog wel 1 keer geoefend in de bak, maar verder totaal niet dus.
Zaterdags mevrouw lekker in het sop gezet, en zondagochtend had ze zich nog mooi schoon gehouden, alleen haar beentjes moesten even opnieuw afgespoeld worden. Wel stond ze even flink te hoesten toen ik aankwam, zag alles alweer in het water vallen.... Toch maar begonnen met poetsen en dergelijke, en gelukkig heb ik haar daarna niet meer horen hoesten, zal wel iets dwars gezeten hebben. (even voor de duidelijkheid, madam had geen koorts en oogde verder niet ziek)
Hadden 174 punten voor de proef, ik ben hardstikke tevreden daarmee voor zo'n eerste keer
Wat foto's:
Allereerst haar mooie koppie, even vriendjes maken met een ander paardje
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

Onze vorige 2 topics als vergelijkingsmateriaal;
viewtopic.php?f=10&t=706573&hilit=Judy%40work
viewtopic.php?f=10&t=761776&hilit=Judy%40work
Ik ben me er absoluut van bewust dat we nog een lange weg te gaan hebben, en weet waar we aan moeten werken.We zijn pas 3 kwart jaar met veel pauzes en tussenstops door ziek zijn bezig. Ze heeft voor die tijd nooit fatsoenlijk in een bak leren lopen of wat dan ook
Commetaar mag dus best, maar we werken eraan.
Overigens, voordat jullie daarover ook beginnen; Ik weeg 50kg en ben 1.60 lang, Judy kan mij nog goed dragen, en ik houd dit goed in de gaten.....
En starstar super bedankt voor de foto's!

Ik schrok er van