mijn lieve vosje Sara At Work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sara_

mijn lieve vosje Sara At Work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-07 19:08

Dit is mijn (verzorg)pony Sara (10) (heeft m2+ 11 wp gelopen). 30 april dit jaar hebben we haar opgehaald Haha! Ik rij haar zovaak als ik kan, en ik begin het al aardig onder de knie te krijgen. Ik heb er erg veel plezier in, vooral omdat ik vorig jaar het hele jaar niet mocht paardrijden wegens een zware rug operatie (scoliose) Verdrietig alles gaat nu weer goed en krijg nu 2 keer in de week privé les. Waarschijnlijk ga ik voor het eerst op wedstrijd als het binnen seizoen begint Haha! daar heb ik erg veel zin in!! (in totaal rij ik nu ongeveer 3 jaar).

Afbeelding
de eerste keer op Sara rijden Haha!

Afbeelding
zonder zadel Tong uitsteken

Afbeelding
nieuwe frontriem met flindertjes en diamantjes Knipoog

Afbeelding
even poseren Tong uitsteken

leuk dat je even gekeken hebt Knipoog laat maar een berichtje achter wat je er van vind, maar niet afkraken aub.
Groetjes Susan.

Natje_Spirit

Re: mijn lieve vosje Sara At Work

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 19:11

Leuk paardje en leuke frontriem ook. Je zit wel netjes maar veel commentaar kan ik niet zeggen van 1 rijfoto. Denk wel dat de toekomstige wedstrijden goed zullen verlopen. Veel plezier nog met die lessen en je nieuwe verzorgpony Knipoog .

_Marte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 19:12

hey!!suus!!
ziet er goed uit hoor! Tong uitsteken
ik kom snel weer kijken! miss kunnen we ook een x samen rijden!

groetjes!

sara_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-07 19:36

Bedankt voor de berichtjes! Knipoog leuk dat jullie zo positief zijn over Sara en mij Haha! ik weet nu eindelijk een beetje hoe bokt werkt dus zal ik binnenkort even wat meer rij foto's er op zetten Knipoog en ja ilard we moeten idd een keertje samen gaan rijden Ja Haha! Knipoog
groetjes Doei!