ik had m'n vriend zaterdag zo ver gekregen even foto's te maken van het rijden en dit is het resultaat.
Het lukt me al veel beter om het goed rond te rijden. Al piept ie er nog vaak even uit, of gaat extreem langzaam lopen zodra die naar beneden komt. Hiervoor zoek ik nog een oplossing.
Ik reed een tijdje met een touwtje maar dat doe ik nu niet meer. Ik weet nu hoe het moet voelen dus nu maar zelf proberen
Ze staan niet helemaal in volgorde maar ik had niet zo heel lang gereden dus dat maakt ook niet zoveel uit.
drafje, normaal moet ik hem eerst in stap laag en rond losrijden maar hij zat te stressen over een vlieger zodat dit niet echt lukte. Dan ga ik altijd maar een paar rondjes stappen en dan draven zodat ie z'n stress een beetje kwijt kan.

nog een drafje,
hier komt hij dus heel erg terug in tempo en als ik dan bijdrijf gaat hij nog dieper lopen. geef ik spoortje dan reageerd ie nogal geirriteerd(staart zwaaien en nog dieper lopen)

dit is een goed stukje draf. Hier liep hij met een lekker tempo en mooi rond. jammer van het hekje alleen.

m'n vriend vond mij natuurlijk veel interessanter

wijken naar de hoefslag. Ik vind dit wel een mooie foto, hij maakt een mooie ruime pas opzij en blijft mooi recht. Ik heb heel snel teveel stelling naar binnen.

galop, dat is nog een puntje waar veel verbeterd moet worden. Het lukt me nog niet zo goed om hem goed voorwaarts te houden. ik moet constant bijdrijven om een beetje tempo en sprong te houden. en dan nog valt hij er heel snel weer uit. Het lukt me dus ook nog niet zo goed hem hierin rond te houden.

en nog eentje(deze vind ik wel vrolijk
nouja, mouz dan haha ik twijfel een beetje aan mijn vrolijkheid daar.)
Wat vinden jullie ervan?

Helaas heb jij je handen daar vrij piano-like en openstaand, maar dat valt af te leren.