omdat ik buiten toch graag bitloos wil gaan rijden vandaag besloten om hem uit te proberen, eerst in de binnenbak en toen met de eigenaar nog een rondje buiten uitgestapt, alles gaat er goed mee, alleen het sturen is nog een klein probleem, maar dat is het met bit ook dus alled ging eigenlijk zoals het normaal met bit ook gaat. alleen zijn de foto´s in de binnenbak heel slecht.
poseren

stappen

draven

nusca denkt, no way, daar ga ik niet in

oehh... eng

lekker in het zonnetje

braafff paard

is niet haar favorite ding, water

word toch best wel diep als je achteruit gaat

terug naar huis

dat was het weer
doeiiiiiii

zoals ik hier boven al zij, dan duurt het wat langer voordat ze het in de gaten heeft door al dat kijken. we werken er wel aan maar het is bij haar heel moeilijk om dat eruit te krijgen, want zelfs als ik een figuur aan het rijden ben kan ze ineens d´r aandacht op iets anders hebben, misschien heeft iemand hier tips voor? Halster is ook wat hoger gedaan, viel me eigeblijk na het rijden ook op, toen is die gelijk hoger gezet
hoe kan het dat ze in de binnenbak slecht zijn. Jullie hebben een super binnenbak qua belichting en buiten zijn die foto's ook niet echt super. Volgende keer toch maar mee gaan want hier schrik ik best van
Wel leuk dat het goed ging.
verder sluit ik me bij de rest aan.