Caprice @ trainen SGW

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Rebel_Jits

Caprice @ trainen SGW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-07 20:52

Nouja, het is trainen voor haar gezondheid en ons plezier. We rijden geen wedstrijden. Ze is al een beetje oude dame (15), maar gedraagt zich soms als een 5-jarige.
Na wekenlang zeuren bij m'n vriend is hij meegegaan als fotograaf. Ik moet zeggen dat hij het best goed doet voor iemand die amper foto's maakt. Mijn complimenten aan hem!

Paar puntjes waar ik toch echt eens iets aan moet doen:
- Rug recht houden.
- Tenen meer naar voren wijzen.
- Handen meer naar voren, zeker bij hogere sprongen.

De foto's!!

Afbeelding
Ja, mijn houding is bagger. Rechtop zitten en de teugels op maat houden is erg lastig als je lol hebt Bloos

Afbeelding
Beetje warmspringen..
Ik heb wel meer warmgesprongen, maar mijn vriend had geen zin elke sprong erop te zetten.

Afbeelding

Afbeelding
Erg leuk sprongetje, jammer van de boom die er half overheen groeit.

Afbeelding

Afbeelding
Ze kwam niet helemaal goed uit, waardoor ik gelanceerd werd. Je ziet al dat ik totaal verkeerd zit. Even later lag ik in de modder Bloos Nu doet m'n stuitje wat zeer. Natuurlijk heb ik deze sprong nog wel een keer goed gesprongen.

Afbeelding
Deze sprong namelijk Haha!

Afbeelding
En de laatste. Jammer dat m'n houding zo bagger is Huilen

kristatju

Re: Caprice @ trainen SGW

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 20:57

cometaar geef je zelf al. maar ik vind zelf dat touw achter die hindernis wel beetje gevaarlijk straks blijf ie misschien wel achter haken met zijn achterbenen verder is het een leuk paardje

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 17:38

Ziet er gaaf uit!
Alleen moet je geen bp aan, het is dan wel niet serieus maar als je valt heb je toch wel een probleem misschien.

Fareeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 17:40

gave foto´s hoor!

Paperclip3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 17:41

ziet er goed uit hoor, zoals ingridje16 al zegt: een bodyprotector, het is op echte sgw's verplicht dus ik zal als ik jou was ook met trainen er een om doen! maarja eigen keuze

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 17:41

kristatju schreef:
cometaar geef je zelf al. maar ik vind zelf dat touw achter die hindernis wel beetje gevaarlijk straks blijf ie misschien wel achter haken met zijn achterbenen verder is het een leuk paardje

Als ie valt dat heb ik zoiets van: "Tjah, dan moet die de benen maar optillen". Zoiets kun je ook zeggen van hindernissen met hout, of an kleine sloot zonder water. Als die daarin blijft haken.. dan moet die idd zijn benen beter optillen.

Maar ik vind de foto's erg gaaf !! *LOL*

kristatju

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 18:03

ja dat heb ik ook wel eens dan denk ik echt til nou eens die benen op

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 18:07

Dit is in Renswoude of niet? Leuke foto's! En voor de rest, als wij gaan trainen hebben wij ook 9 vd 10 keer geen bp aan. Is helemaal aan jezelf. Cap is op wedstrijden toch ook verplicht? Hier zie je er ook weinig mee rijden. Is gewoon echt eigen keus. Val je en had een bp het tegen kunnen houden tja dan is dat helemaal je eigen fout Knipoog