Pretty Woman@ Beker van Limburg II (foto's+ filmpje)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Pretty Woman@ Beker van Limburg II (foto's+ filmpje)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-07 20:58

Deel 1; viewtopic.php?f=10&t=800562&hilit=

Vandaag een gewone proef en een kür. We hadden gisteren al deel 1 van deze tweedaagse gehad. Ondanks dat Pretty voor het eerst al een wedstrijd in de benen had zitten, deed ze ontzettend goed haar best! Ze was ongelooflijk werkwillig, een tikkeltje kijkerig (lees; het terrein was zooooo interessant *LOL* ) maar concentreerde zich toch op mijn hulpen. Ik had geen stres voor mijn 1ste proef en heb deze ook heel rustig kunnen rijden met mijn dame, ze reageerde fijn op mijn hulpen. De score viel dan ook een tikkeltje tegen (58%) maar ach...Jurysport. Lachen

Afbeelding
lekker losstappen, ik zit naar voor, wat ik normaal niet doe in stap en draf maar had last van mijn rug (het hele weekend al overigens.) die kan de 'doorzit trainingen' niet aan (ivm kür Knipoog )
Afbeelding
ik vermoeid, Pret nog redelijk fris! Mijn eeuwige zonnetje Lovers
Afbeelding
de kleinste bruine, de meneer-die-niet-lachen-wilde-maar-mij-daar-wel-over-aansprak op de grote bruine is de 'collega ruiter' van hierboven *LOL* Nee zijn paard is geen reus, Pret is gewoon een uk *LOL*
Afbeelding
Afbeelding
opperste concentratie
Afbeelding
rustig drafje
Afbeelding
Pret zegt; toedels! Clown

Ook moest ik een kür rijden. Pret was moe maar vastberaden deze ook nog tot een goed eind te brengen! Bij het losrijden was ik wat nerveus maar een collega ruiter vrolijkte me wat op en ik ontspande wat. We waren er helemaal klaar voor toen we binnen mochten. Enkel jammer dat de speler het er niet mee eens was, hij kon onze cd niet lezen (die op elk cd spelend ding dat we tegen kwamen getest is en ook goedgekeurt werd maarja Rolleyes) Het secreteriaat gaf ons een aantal opties; Niet rijden. Of zorgen dat we hem konden laten afspelen voor de volgende proef zou moeten beginnen. Als dat niet zo was werd ik uitgesloten. Basta! Bokker Soniador die normaal na mij moest nam mijn plaats in wat mij weer wat tijd gaf (heel erg bedankt daar voor! Kusje) De spanning werd voor mij wat te groot en nu ook nog bleek dat ik misschien (waarschijnlijk) niet mocht rijden kwamen er toch wat traantjes. Ik heb ruim een kwartier moeten stappen in de losrijpiste waar een jonge gast langs de kant me wat moed in sprak (mijn moed lag nl inmiddels in Pret haar hoeven) Ik weet nog steeds niet wat zijn naam was Bloos Maar als hij dit leest; Dankjewel! Knipoog Het waren niet veel woorden maar het waren er genoeg!
Een ruiter uit een hoger niveau sprong ook voor me in de bres. Samen met nog iemand (die ik helaas niet meer gezien heb) hebben zij voor de oplossing gezorgt; Gewoon de jeep langs de ring parkeren en de cd in de auto radio steken *LOL* Dat werkte en werd (met norse gezichten) goed gekeurt door de jury. Mijn kür ging goed maar ook hier was de score teleurstellend (tov de andere score's) voorlaatste met 62% Scheve mond (en ik ben normaal de 1ste om de jury gelijk te geven maarja...)
In elk geval, iedereen die me geholpen heeft vandaag, op wat voor manier ook. Ik ben jullie ontzettend dankbaar voor jullie inzet! De jongens die ervoor gezorgt hebben at ik mijn kur heb kunnen rijden; jullie krijgen nog wat te drinken van ons! Knipoog
Er is een filmpje van dat door het uploaden verschrikkelijk is van kwaliteit Verdrietig Morgen eens kijken of ik het op de andere pc met wmm een beetje kan corrigeren maar ik zou er niet op rekenen;
http://www.youtube.com/watch?v=qP-fAWVrlpw

Al bij al is het een geslaagd weekend. Ik heb weer wat bijgeleerd over Pretty (de dame loopt küren alsof ze nooit wat anders gedaan heeft *LOL* ) en ik hoop dat Pretty ook weer wat heeft geleerd van deze ervaring! Lachen Ik ben doodmoe en uiteindelijk bleek Pret het beter uit te houden als baasje ( Bloos) Maar volgende zondag heeft ze toch geen wedstrijd! Eerst maar even bekomen en dit laten doordringen.

Lucy_1

Re: Pretty Woman@ Beker van Limburg II (foto's+ filmpje)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 21:17

Wauw zeg.... Wat loopt dat paard heerlijk "losjes".... Ziet er erg relaxed uit! Ja

o0o_Jade_o0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 21:32

Leuk dat ze meewerkt de laatste tijd Lachen Ziet er ontspannen uit hoor! Wel jammer dat je bij het filmpje de muziek niet hoort...

Tatt_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 23:00

Kathleen, je hebt dat super gedaan Lachen 'You've come a long way, girl!' 'And still a long way to go' maar dat gaat je ongetwijfeld lukken !

Ik vond het echt erg dat je je kür bijna niet mocht rijden, terwijl je er zo naar had uitgekeken ! Maar gelukkig werd er net op tijd voor een oplossing gezorgd, en heb je (met de nodige stress ondertussen) ze toch nog gereden, en heel goed zelfs ! Echt, er zaten prachtige stukken tussen Lachen

En die traantjes, goh, ik kan er over meespreken hé, helaas..Nog een keer bedankt voor daarstraks Lovers !

Ik zal ook maar eens snel foto's beginnen plaatsen hier van mij en Rocker, want ik loop achter Haha! Ik zie je zeker snel weer hé, Kusje

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 13:31

Oye, toch vreselijk zonde van je kur Kath!
Je had er zo je best op gedaan!
Naja, gelukkig heb je hem nog wel mogen rijden. Fijn dat Pret zich zo netjes gedroeg Ja

none

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 13:41

Hè verdorie, kan het filmpje alweer niet zien. Computer krijgt echt kuren hier. Kuren ja, toepasselijk toch?!
Zou echt zonde zijn geweest als je je kür niet had mogen rijden zeg! Gelukkig lopen er ook nog een heleboel behulpzame mensen rond *LOL* Jammer dat je het niet eens bent met je punten, maar dat Pretty zich zo goed gedroeg is wel 10x zo belangrijk Haha!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-07 21:20

none schreef:
Hè verdorie, kan het filmpje alweer niet zien. Computer krijgt echt kuren hier. Kuren ja, toepasselijk toch?!
Zou echt zonde zijn geweest als je je kür niet had mogen rijden zeg! Gelukkig lopen er ook nog een heleboel behulpzame mensen rond *LOL* Jammer dat je het niet eens bent met je punten, maar dat Pretty zich zo goed gedroeg is wel 10x zo belangrijk Haha!

kzal het ooit als we allebei eens tijd hebben doorsturen via msn.
Ja er waren heel veel behulpzame mensen! Haha! En inderdaad, heel belangrijk dat Pret het gewoon fijn deed allemaal Lachen

Shanna16 schreef:
Oye, toch vreselijk zonde van je kur Kath!
Je had er zo je best op gedaan!
Naja, gelukkig heb je hem nog wel mogen rijden. Fijn dat Pret zich zo netjes gedroeg Ja

ja inderdaad, maar kan gebeuren, gisteren vond ik het erg maar vandaag heb ik zo iets van tja kan gebeuren. Lachen De dame was heel vrolijk vandaag Haha!

Tatt_x schreef:
Kathleen, je hebt dat super gedaan Lachen 'You've come a long way, girl!' 'And still a long way to go' maar dat gaat je ongetwijfeld lukken !

Ik vond het echt erg dat je je kür bijna niet mocht rijden, terwijl je er zo naar had uitgekeken ! Maar gelukkig werd er net op tijd voor een oplossing gezorgd, en heb je (met de nodige stress ondertussen) ze toch nog gereden, en heel goed zelfs ! Echt, er zaten prachtige stukken tussen Lachen

En die traantjes, goh, ik kan er over meespreken hé, helaas..Nog een keer bedankt voor daarstraks Lovers !

Ik zal ook maar eens snel foto's beginnen plaatsen hier van mij en Rocker, want ik loop achter Haha! Ik zie je zeker snel weer hé, Kusje

yeah, zeker en vast! Maar samen met Pret wil ik die weg met een gerust hard bewandelen. Tis een goeie springer dus die hindernissen moeten geen probleem zijn Haha!
Geen probleem meiske, de spanning zit er toch goed op en dan lijken dingen altijd erger dan ze zijn. Je kür zag er echt goed uit! En Rocker gedroeg zich nog best goed vind ik Haha! Ik heb hem al moeilijker gezien! Gaat helemaal goed komen met hem hoor!
En jep, met momenten ging ze heel fijn!

o0o_Jade_o0o schreef:
Leuk dat ze meewerkt de laatste tijd Lachen Ziet er ontspannen uit hoor! Wel jammer dat je bij het filmpje de muziek niet hoort...

hihi ja mijn camera kan helaas geen geluid opnemen Bloos

Lucy_1 schreef:
Wauw zeg.... Wat loopt dat paard heerlijk "losjes".... Ziet er erg relaxed uit! Ja

een van haar hele goede punten, ze loopt heerlijk los en word alleen maar losser in haar gangen Lachen Ze loopt ook met heel veel plezier, super veel werk en looplust, soms beetje te veel Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 18:38

wat lijk jij lekker klein op dr zeg Haha! haha geweldig! leuk stel zijn jullie en ziet er fijn uit hoor!!!