Wild Waldo @springwork (vrijspringen)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Wallie

Wild Waldo @springwork (vrijspringen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-07 19:45

eindelijk ben ik terug van weg geweest na 2 weken het gemis van mijn pony omdat de baas zonodig op vakantie moest ben ik vandaag zelf weer lekker aan de slag met hem gegaan.. omdat er tijdens mijn afwezigheid veel geoefend was met het rijden van overgangen en allerlei dressuur en longeer dingetjes vond ik dat het vandaag tijd was voor wat leuks.. het vrijspringen.. Haha! waldo zijn grote hobby..
hier wat fototjes.. niet veel maar even omdat ik best wel trots op hem was vandaag.. de opbouw van de balkjes heeft met de vorm van de bak te maken.. zodra ik namelijk een paal aan de andere kant zet glipt hij er gewoon tussen door.. vandaar deze oplossing.. opzich niks mis mee..

Afbeelding mooi die staart zo
Afbeelding aahj weigering.. ach dan loopt hij er wel gewoon door heen hoor.. Knipoog
Afbeelding
Afbeelding eindelijk een goede afzet op de foto kunnen krijgen..
Afbeelding kanjer

na het harde werken stond zijn grote vriendin op hem te wachten.. om hem uit te stappen..
Afbeelding
Afbeelding ooh zo trots.. binnekort hopen op die kleine shet.. Haha!
Afbeelding wat een kanjers heh!!!

zo dit is wat ik vandaag een beetje heb gedaan..

LisaW

Re: Wild Waldo @springwork (vrijspringen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 19:49

Wat een leuke haflinger heb je! Hij heeft best wel een goede springtechniek Ja Ik zou als ik jou was alleen volgende keer wel een rechte balk of een kruisje proberen te maken, aangezien het niet echt gaat in jou bak. Heb je geen andere bak waar je hem in kan laten vrijspringen? Lachen Wat bedoel je eigenlijk met: zodra ik namelijk een paal aan de andere kant zet glipt hij er gewoon tussen door.. vandaar deze oplossing ?
Verder leuke foto's en leuke haf. Die laatste foto's zijn echt lief ! Haha!

Spirit_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 19:50

leuk paardje!

Wallie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-07 19:51

nee we hebben een 20x60 bak met schrikdraad maar daar loopt hij gewoon door heen en daar wordt ook in gereden enzo.. en zodra ik een recht balkje ga maken wordt het wat te hoog, en ik heb nu aan een kant een paal staat en als ik dat aan de andere kant zou doen loopt hij langs die ene paal omdat die nooit helemaal tegen de buitekant kan aan staan in een ronde bak.. dus vandaar.. maar goed hij springt er over heen Haha!

LisaW

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 19:54

Oke! Het maakt ook niet zoveel uit denk ik ! Opzich wel een goede oplossing Lachen Wat een stoute haf als ie door het schrikdraad heen rent Tong uitsteken doet een fjord bij ons op stal, nouja die gaat eronderdoor! Hij springt idd goed Lachen

Wallie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-07 19:55

ja een echte eigenwijze haflinger hoor Knipoog