Ik en renate@ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

pubelia

Ik en renate@ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-07 19:34

Ik ben hard aan de slag gegaan met de gegeven tips van jullie. Ik heb les genomen (1 keer in de week) En ik zelf vind dat ik toch wel vooruit ben gegaan. Omdat ik geen anky van grunsven wil worden heb ik punten om aan te werken.

mijn punten waar ik aan moet werken:
- Mijn boven lichaam naar achteren, dit doe ik omdat ik ipv mijn buikspieren mijn rug spieren span.
- Hier door wil ik wel eens naar voren vallen, en dus mijn evenwicht verliezen.

Wij hebben nu haar basis draf en haar basis stap er goed in zitten. Hier zijn wij de hele tijd oa mee bezig geweest. Wij zijn ook bezig geweest met haar losser te maken, dus haar een beetje proberen te buigen. Dit heeft goede resultaat gehad waardoor ze veel ontspanner kan lopen. In de stap na het los rijden gaat ze ontspannen haar hoofd naar beneden, en in de draf doet ze dit nu ook meer. Gegalopeerd had ik nog niet, express eingelijk, omdat wij het belangrijker vonden dat de basis draf en de basis stap er goed in moet zitten. Dat vonden wij dus de afgelopen les, en ik heb voor het eerst in de les gegalopeerd. Go jij! Go jij! Het ging nog geen eens zo heel erg slecht! Wij zijn nu bezig om haar op mijn zit te kunnen laten versnellen en weer langzamer te kunnen laten gaan.

De filmpjes en foto's zijn van erg slechte kwaliteit omdat we de foto toestel op de verkeerde (iets) hadden staan.

stappen
Afbeelding

draf

Afbeelding

en een galopje

Afbeelding

en dan stap

Afbeelding

en draf

Afbeelding

en vinden jullie ( ondanks de slechte kwaliteit) dat ik vooruit ben gegaan?

( de filmpjes kunnen af en toe haperen)
Laatst bijgewerkt door pubelia op 08-07-07 20:08, in het totaal 1 keer bewerkt

horsieslii

Re: Ik en renate itp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 19:40

Je bent zeker vooruit gegaan! Lachen
Nog veel plezier juillie samen!

pompom

Re: Ik en renate@ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 21:06

Sorry maar je foto's en filmpje zijn van zo een slechte kwaliteit dat het moeilijk is om er iets zinnigs over te zeggen.
Ik zie een hafje lopen en een ruiter in het zwart erop ....that's it Bloos

Danielle86

Re: Ik en renate@ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 21:09

idd ik zie alleen maar wazige fotos.
maar sucses ermee nog