Vrijdag 06-07-2007 is Kimberley (kimenragna hier op bokt) meegeweest naar Smirnoff om een paar leuke plaatjes van hem te schieten!
De kwaliteit is niet heel erg goed, want omdat het erg wisselvallig weer was hebben we het met onze 'gewone' camera gedaan.
Even over Smirnoff:
Smirnoff is een 7e jarige draver, en heeft iets langer als een jaar op de baan gelopen. Daarna is hij bij verschillende eigenaren gekomen en tenslote bij mij. In het begin had hij dus ook helemaal geen vertrouwen in de mens, maar nu gaat hij voor mij door het vuur! en is hij een nieuwe carriére als Dressuurdraver begonnen, en ik moet zeggen dat hij het super doet!
Inmiddels hebben we al 2 onderlinge wedstrijdjes achter de rug, waar hij zich voortreffelijk heeft gedragen!

Kortom Smirnoff gaat nog een goede en hopenlijk lange toekomst te gemoed!

Ons vorige tropic;
viewtopic.php?f=10&t=784658&hilit=
Veel kijkplezier , en nu je hier toch bent, kun je gelijk een berichtje achterlaten!

Even poseren in zijn mooie lichtblauw setje!

Leuke blooper van het aanspringen!

Mijn filmpjes waren nog niet klaar met uploaden, vandaar dat ik er nog maar 1 heb, maar die wil ik jullie natuurlijk niet laten missen!

http://www.filmpjes.nl/assets/play/26503
Simone & Smirnoff GS

!!
) (grapjee
)
hij loopt echt zoveel beheerster dan Beau, maar die is toch ook aan het komen, volgende week onze eerst officiele dressuurwedstrijd