Evelijn schreef:Wat een leuke pony. Ze doet zeker erg haar best. Ik neem aan dat ze er soms wel beetje uit mag met haar neusje. Ze zit nu de hele tijd achter de loodlijn.
Let goed op je eigen handen en armen, lijkt nu of je ze soms beetje vast zet. Veel plezier!
Fijn he, dat ze zo hun best proberen te doen! Je hebt verder groot gelijk betreft achter de loodlijn. Ze is pas 3 en heeft momenteel volgens mij wat last van haar tandjes. Maar ze wil ook wel uitschuiven en volgens als ik dat haar vraag. We moeten nog even de goede middenweg vinden...
En dat ik wat vaster lijk te zitten, kan wel. Heb zelf een tijdje niet gereden en ben nu weer wat bezig. Maar A.M. is zelf lekker licht in de hand en dat is heerlijk.
@ jappielover: thx! vindt ook dat ze het al erg goed doet en wil haar absoluut niet over vragen, vandaar dat we het super rustig aan doen.
@ amber_VZ: echt om verliefd op te worden he!!! met deze ga ik dus naar de keuring, als jij ook gaat!
@ WiskyBokjes: Weet het... moet er meer op letten (op ellebogen en het handen kantelen). Probeer nu ook nog wat te voorzichtig te rijden. Maar ben er hard mee bezig om mijn houding te veranderen hoor! Had zelf al bijna een jaar geen les gehad... (nu weer wel)