Black Dance at work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Dressuurenzo

Black Dance at work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-07 18:32

Black Dance nou ja gewoon Gera maar Black Dance klinkt toch net wat chiquer. Gera heet op concours dan ook Black Dance. Ze is een 5 jarige fries die ik nu ongeveer een half jaartje bijrijd. Een tijdje geleden heeft ze helaas een breuk in haar hoefbeen gehad zodat we nu sinds 2 weken weer aan het werk zijn.

De foto's zijn helaas van slechte kwaliteit maar i.v.m. met de dazen heb ik er toch voor gekozen om binnen te rijden.

Toch een kleine indruk van deze zwarte parel! En Cap ik eigen keus!

1 hier zei ik net wat tegen bij fotograve
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding

5
Afbeelding

6
Afbeelding

Liberte

Re: Black Dance at work

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 18:34

Ziet er netjes uit, maar waarom 'cap is eigen keus' terwijl je een cap op hebt. Tong uitsteken

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 18:35

Je hebt toch n cap op? Probeer niet achterover te gaan hangen (laatste foto) en op de eerste foto lijk je erg scheef te zitten. Wel een leuke fries!

Dressuurenzo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-07 19:00

Omdat iedereen altijd meteen losbarst over wel of geen cap. Mijn keus is altijd cap op. Dus vandaar eigen keus. Verder eerste foto ben ik inderdaad naar binnen gedraaid omdat ik aan het praten was. Op de laatste foto zit ik misschien wel wat naar achteren maar de foto is ook wat scheef dus hmmm ben eigenlijk alleen maar blij als het zo zou zijn want ik zit graag te ver naar voren. Al is doorslaan ook niet de bedoeling. Bedankt dat jullie het een mooie fries vinden. Ben er zelf ook weg van.

Sjoerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 19:36

Zo gaaf Friesje Joycie, die moet ik toch dan heeeel gauw ff in t echt komen bewonderen! Dat ding kan leuk lopen zo te zien! Ziet er echt wel al lekker uit, mijn complimenten xxx

Ineke_BrittJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 19:37

joycie17 schreef:
Omdat iedereen altijd meteen losbarst over wel of geen cap. Mijn keus is altijd cap op. Dus vandaar eigen keus. Verder eerste foto ben ik inderdaad naar binnen gedraaid omdat ik aan het praten was. Op de laatste foto zit ik misschien wel wat naar achteren maar de foto is ook wat scheef dus hmmm ben eigenlijk alleen maar blij als het zo zou zijn want ik zit graag te ver naar voren. Al is doorslaan ook niet de bedoeling. Bedankt dat jullie het een mooie fries vinden. Ben er zelf ook weg van.

haha OK dan!

mooie fries

Dressuurenzo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-07 19:39

Hey sjoerd!

Ja wanneer kom je weer eens??

Tof beesje he! De hengst die bij hun staat is ook erg gaaf maar die is net onder het zadel dus daar ben ik nog niet opgestapt. Maar dat komt ook gauw!

Groetjes

The_Stig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 19:42

Hey José, het rijden zag er vandaag weer keurig uit! Een beetje door oefenen met deze en dan lekker starten, komt helemaal goed volgens mij.

Spirit_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 19:44

leuk paard, hij is inderdaad black!

Dressuurenzo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-07 19:46

Hey Rob,

Nou binnen seizoen maar starten denk ik. Maar dan wacht ik even tot jij in de m1 zit dan heb ik geen concurrentie meer van jou! haha

tot morgen he!

Sjoerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 19:47

Heee Joyce lieverd ik kom zo gauw mogelijk weer eens lekker een weekendje jou pesten en leuke dingen doen zoals de Friesjes bekijken...heb er nu alweer zin in meid Knipoog

Dressuurenzo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-07 20:30

Ja we moeten even ewat afspreken he! Dan kan ik je hier alle toppertjes even laten zien!

DmNqUe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 20:31

mooie fries Ja Haha!
ziet er mooi uit!!

Dressuurenzo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-07 22:55

dank je!