We hebben hem vorig jaar september gekocht voor mijn zoontje en ik dacht een paar weken geleden, goh het lijkt me wel leuk om hem ook voor de kar te hebben.
Zo zijn we dus op zoek gegaan naar een tweedehands karretje en een tuigje voor hem (dit hadden we natuurlijk al vlug gevonden
want als ik iets in mijn kop heb...)We zijn toen begonnen met het tuig ( nog niet helemaal compleet, eerste tuig was te klein, te groot hoofd en dikkere billen haha
)erop en achter hem aan te lopen door de binnenbak, dit ging al gelijk heel erg goed en ik begon meteen te twijfelen of hij het misschien al eens eerder gedaan heeft bij 1 van zijn vorige eigenaren....( we weten dat hij bij zijn laatste eigenaar dit zeker niet gedaan heeft maar daarvoor??)Na twee weken zo gelopen te hebben
hebben we hem vandaag voor het eerst voor de kar gezet.Toen werd eigenlijk wel mijn twijfel weg genomen en bevestigd, HIJ KENT DIT !!!
Ik ben erg tevreden en trots op hem
Het is voor mij allemaal nieuw dus er zal best het een en ander zijn wat ik misschien zo niet had moeten doen of beter anders had kunnen doen maar het is gelukt, tips en suggesties zijn altijd welkom!!!
Hier volgen wat foto's....
Onze Skelder klaar op de poetsplaats

In het tuig en lopen maar...( ik had nog niet heel het tuig compleet)

Kennismaking met ZIJN kar..

En vandaag...

O,ja en nog even een grote DANK voor mijn allerliefste buurmeisje Arielle (Arielle_ op hier op bokt) voor alle hulp en voor het maken van de foto's....
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden dus laat je een berichtje achter???