Stress dus, ik allerlei mensen gebeld of die een reserve Dynamix hadden, maar nee dus. Na heel wat heen en weer gebel uiteindelijk Sjoerd uit Ermelo te pakken gekregen en ik mocht bij hem langs rijden om een nieuwe eronder te spijkeren. Was al heel fijn als moest ik dan wel een eind omrijden!
Vlak daarna werd ik weer gebeld dat Bram op nog geen 15 km van mijn stal aan het werk was en die kon dus toch komen, wat een mazzel.
Die heeft Jip voorzien van twee nieuwe slippers, mijn dank ik GROOT!
Dus we konden weg!
Op de camping aangekomen was Els daar ook en die sliep in het appartement, en omdat het van dat rotweer was mochten we bij hun in het appartement bivakkeren ipv in de trailer te slapen, heerlijk!!!
Inmiddels Annemieke en grooms ook goed aangekomen, die hebben wel in de tent geslapen die de test goed doorstaan heeft en waterdicht bleek te zijn!
Wedstrijddag:
Al heerlijk vroeg ons aangemeld en voorgekeurd, alles was prima, een A voor locomotie (dus het aftrappen had gelukkig geen gevolgen!) en HF 36!
We zijn samen met Annemieke en Omar gewoon in de massastart vertrokken en ook dat deed Jip al veel beter!!!
Annemieke en ik hebben weer de hele rit samen gereden want die 2 vossen lopen echt zo super samen en wij kletsen ok lekker door dus dat is hartstikke gezellig!
Helaas is Omar ten val gekomen waar hij eerst geen last van leek te hebben maar bij nakeuring was hij verdorie niet goed, echt zo balen. Onderweg zag je werkelijk niks!!!
Jip in de vetgate eigenlijk meteen aangeboden nadat we afgezadeld hadden en de HF was 52 terwijl we nu voor het eerst in draf binnen gekomen waren, de turgor was 2 maar gelukkig nam ze wel heel veel natte slobber! En locomotie een A!
Omar was ook goed en na lekker van de rust te hebben genoten (3 kwartier is echt luxe!!) weer samen vertrokken.
Het tweede rondje ging heerlijk en ook best snel voorbij, we zijn ergens nog verkeerd gereden en zodoende een km of 4/5 teveel afgelegd. Gelukkig hebben we uiteindelijk de goede route weer gevonden!
We zijn gefinisht in een keiharde galop hand in hand met Annemieke! Jip dacht op de finish eerst nog even plotseling te stoppen omdat ze schrok van het witte tafeltje van de finishmensen, maar ze is toch maar doorgegaan omdat dappere Omar ook doorging!
Was echt leuk!
Bij het finish meten had Jip alweer een keurige HF van 56 dus hoefde ik me daar al niet al teveel zorgen over te maken voor de nakuring. Daar was de HF 48, verder alles goed en locomotie een vette A!!!!
Grote domper was de afkeuring van Omar die toch door die val niet goed liep, maar gelukkig hoorde ik al dat hij vandaag alweer veel beter loopt, beetje stijf! dus dat moet goed komen en de kilometers heeft ie toch echt super gemaakt!!!
Warmstappen voor we van start gaan!

Geen idee wat ik daar zie, maar ik vind het een leuke foto!

De start!

Onderweg!

De grooms van Annemieke!

Susanne, mijn trouwe goeie groom!!! Hier gefotografeert door Tabitha (Ceesje op Bokt) die een hele goede gelegeheidsgroom was! Ook Tabitha super bedankt!!!!!!!

Hihi, we proberen hier te "remmen" voor een groompunt....., paarden wilden liever door, want de kopgroep was in beeld!

Alleen foto's van het eerste gedeelte van de wedstrijd, daarna zat de kaart van de camera vol!
Hij kwam gelukkig eigenlijk best goed zijn box uit, had ik niet verwacht maar hij liep al beter dan gisteren 
super Jipper! maaree euhh ik mis wel je fushia hoofdstel.....

. Enig idee waardoor dat kwam? Boomwortel?