Nu liep hij twee weken echt goed, leuk op het bit te knabbelen, lekker ontspannen. En ik dacht ja we zijn er door ( omdat hij normaal soms wel eens een keer goed ging, nooit twee keer na elkaar). Ik longeerde hem maandag, reed hem dinsdag ( ging echt goed). Woensdag had ik les en toen ging hij echt niet, was lang geleden dat het zo moeilijk ging. Langs de ene kant wel goed dat hij dit deed tijdens de les, maar ik dacht echt dat we erdoor waren ( en had tegen mijn lesgever gezegt dat het eindelijk lukte
). Nu de keer rijden erna ging ook slecht, vrijdag was weer iets beter en vandaag ging echt niet.De eerste 20 minuten was hij redelijk maar daarna ging hij echt niet. Die twee weken dat hij goed ging knabbelde hij echt goed op het bit en schuimde hij lekker. Nu schuimt hij nog wel maar dat knabbelen om het bit en de lichtheid is er niet meer bij. Het lijkt wel of die twee weken er niet geweest zijn.
Passen we niet bij elkaar, of is hij misschien moeilijk? Of doe ik dan iets serieus verkeerd ( kunnen jullie niet echt zien), maar ik heb niet echt iets anders gedaan met rijden ( behalve misschien dat ik sinds woensdag met leren rijlaarzen rijdt)
ik vind het ook altijd leuk filmpjes ofzo terug te zien, dan zie je pas wat je fout doet